Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

«Αν δεν είναι η Ζέτα στο Dancing, τι να πάω να κάνω; Ούτε που θα το δω»!


«Φοβόμουν πάρα πολύ να τα φτιάξω με μια κοπέλα... Αν δεν πλυθούν τα πιάτα δεν μπορώ να πάω για ύπνο!»


Στο περιοδικό ΟΚ και τον Αστέρη Κασιμάτη μιλάει ο Αποστόλης Τόστσικα και αποκαλύπτει...

...τη μεγαλύτερή του εμμονή

Ας πούμε στο σπίτι, αν δεν πλυθούν τα πιάτα δεν μπορώ να πάω για ύπνο. Γενικά έχω εμμονή με την τάξη, θέλω να επιστρέφω σπίτι μου και να είναι όλα τακτοποιημένα. Κανείς δεν το πιστεύει. Ούτε οι ίδιοι μου οι γονείς.

...τις δυσκολίες στα πρώτα φλερτ

Βασικά φοβόμουν πάρα πολύ να τα φτιάξω με μια κοπέλα. Ήμουν πολύ συγκρατημένος και δεν ήξερα αν θα με άλλαζε προς το καλύτερο ή το χειρότερο, αν θα έχανα τους φίλους μου. Στην πραγματικότητα δεν ντρεπόμουν να μιλήσω σε ένα κορίτσι, απλώς δίσταζα να δεσμευτώ γιατί δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ όλο αυτό. Αλλά τελικά το έκανα.

...για το Dancing With The Stars

Είναι ενδιαφέρον, αρκετά ψυχαγωγικό και θαυμάζω τους διαγωνιζόμενους που δίνουν την ψυχή τους. Αλλά όλο το παρακάτω, το μετά το dancing, δεν μ' αρέσει καθόλου. Είναι ωραίο να πηγαίνεις σε ένα τέτοιο σόου και απλά να χαίρεσαι που συμμετέχεις, όχι να υπάρχουν ίντριγκες. Άμα δεν είναι η Ζέτα, τι να πάω να κάνω; Ούτε που θα το δω τώρα! (Γελάει). Αστειεύομαι φυσικά. Αν με ενδιαφέρει και μ' αρέσει, θα το παρακολουθήσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...