Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

«Επίθεση Κωστόπουλου σε Μουτσινά μέσω της εκπομπής: «Έλα να σου εξηγήσω»

Η τηλεοπτική τους κόντρα καλά κρατά!


Χθες ο Νίκος Μουτσινάς σχολίασε ότι ο Πέτρος Κωστόπουλος είναι "τσιτωμένος" και ο παρουσιαστής του απάντησε στο Πρωινό mou: 

«Νίκο, δεν είμαι τσιτωμένος, μια χαρά είμαι! Εσύ καλά είσαι; Μουτς! Μουτσινάς! Μια χαρά είμαι εγώ αγοράκι μου! Έλα να σου εξηγήσω! Γιατί, αναρωτήθηκε αν είμαι τσιτωμένος ο Νίκος ο Μουτσινάς στην εκπομπή χθες. Απλώς είμαι δυστροπικός στην κάμερα Νικολάκι μου. Αν έρθει η κάμερα ξαφνικά είμαι δυστροπικός, Εγώ είμαι με το Νίκο, άλλωστε, χρειάζεται στήριξη».

Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...