Τρίτη 20 Απριλίου 2010

"Δεν θέλω να έχω την κατάληξη της Μενεγάκη"

«Μ’ ενδιαφέρει πολύ η τηλεόραση». Δήλωση του τραγουδιστή και παρουσιαστή Γιώργου Τσαλίκη στην «Espresso», ο οποίος δεν κρύβει την αγάπη του για τη μικρή οθόνη καθώς επίσης και την ανάγκη του να βρίσκεται πλέον μπροστά από τις κάμερες. Συναντήσαμε τον καλλιτέχνη στο «Κingdom» της παραλιακής λίγο προτού ανέβει στο stage για να «κυλιστεί στα πατώματα», όπως χαρακτηριστικά μας είπε.

Με αυξημένες τις επαγγελματικές υποχρεώσεις, καθώς η εκπομπή «Δέστε τους» από δίωρη έγινε τρίωρη, κοιμάται τα ξημερώματα και μας περιγράφει το καινούργιο του πρόγραμμα. «Θα ξυπνήσω το πρωί, θα βάλω τα παιδιά στο σχολικό, θα γυρίσω να κοιμηθώ άλλες δύο ώρες. Θα ξυπνήσω στις 10.30 μ.μ., θα κάνω πρωινές δουλειές, τράπεζες λογαριασμούς, θα μιλήσω με το κανάλι, θα ενημερωθώ για τα νούμερα τηλεθέασης και θα φτιάξω τις στήλες μου. Θα πάω το μεσημέρι στην εκπομπή, θα κάνουμε μια σύσκεψη, μετά θα γυρίσω σπίτι να καθίσω με τα παιδιά. Οταν πέσουν για ύπνο, θα πάμε μια βόλτα με τη Δώρα και μετά θα έρθω στο μαγαζί».

Το «Fatus Οlus» ολοκλήρωσε τον κύκλο του και η πεντάδα καλείται να αναπληρώσει στον Alpha μία ακόμη ώρα προγράμματος. «Θα αυξήσουμε τις στήλες τις οποίες ανανεώνουμε έτσι και αλλιώς από την αρχή της σεζόν. Εγώ θα φτιάχνω καθημερινά το “Happy Hour”. Τώρα που έχουμε άνεση χρόνου θα δοκιμάσουμε και περισσότερα πράγματα”. Ο Γιώργος Τσαλίκης, από τους φανατικούς οπαδούς του «Fatus Οlus», μιλάει για τη διακοπή της εκπομπής: «Ο Σωτήρης Καλυβάτσης εμένα μου αρέσει πολύ γιατί είναι ιδιαίτερος. Μου άρεσε το “Fatus Οlus”. Για δύο σεζόν βέβαια είχε το στίγμα του Γιώργου Μητσικώστα. Δεν είναι εύκολο να πάρεις μια εκπομπή που της έχει δώσει πνοή μια τόσο έντονη προσωπικότητα!»

Τι σημαίνει όμως για εκείνον η τηλεόραση; «Για μένα η τηλεόραση ξεκίνησε πέρσι με το “Password”. Φέτος συνέχισα ταχύρυθμα. Με καθημερινό πρόγραμμα και υπεύθυνη εκπομπής τη Ρούλα Κορομηλά ήταν ένα μεγάλο σχολείο. Εκανε τα πάντα για μας. Παραμένει δίπλα μας. Είναι η μάνα-πάπλωμα που όλα τα σκεπάζει». Το συμβόλαιο του παρουσιαστή λήγει στις 2 Ιουνίου, τότε ολοκληρώνεται και η εκπομπή. Τι θα κάνει τη νέα τηλεοπτική σεζόν ο Γιώργος Τσαλίκης;

«Με το κανάλι έχω πολύ καλή σχέση. Μ’ αρέσει να συζητάω και να μην προτρέχω γιατί θέλω πάντα τον χρόνο μου. Ετσι έκανα πέρσι, έτσι και φέτος. Είχα κάνει δοκιμαστικό και για το “Fatus Οlus” και άρεσα πάρα πολύ στους Γερμανούς. Η Ρούλα όμως θεώρησε ότι θα είμαι πιο χρήσιμος στην απογευματινή ζώνη και έτσι είμαι στο “Δέστε τους”. Θα δούμε τι θα γίνει του χρόνου. Ως παρουσιαστής δεν έχω δημιουργήσει την ανάγκη στο τηλεοπτικό κοινό να έχει την αγωνία και να τρώει τα νύχια του για το πού θα είναι ο Τσαλίκης τον Σεπτέμβρη». Ο παρουσιαστής απαντάει επίσης και για τη σχέση του με τον Νίκο Μουτσινά: «Ο Νίκος είναι ένα αγόρι για το οποίο είχα ακούσει διάφορα. Οτι χτυπάει αρχισυντάκτες, ότι δέρνει ανθρώπους κ.λπ. Ο άνθρωπος που γνώρισα εγώ και συναναστρέφομαι καθημερινά, στις 3 Ιουλίου, που θα έχει τελειώσει η εκπομπή, θα είναι φίλος μου και χαίρομαι γι’ αυτό».

Ο τραγουδιστής στην ερώτηση για τον αν θα κάνει άλλο παιδί απαντάει: «Επειδή ό,τι κάνω το κάνω με διαφορά έξι μηνών από την Ελένη (σ.σ.: κάθε παιδί του τραγουδιστή γεννήθηκε με έξι μήνες διαφορά από τα παιδιά της παρουσιάστριας) σας λέω: η Ελένη πήρε διαζύγιο. Το μόνο που εύχομαι λοιπόν είναι μην έχω και εγώ την κατάληξη αυτή. Και εκείνη μου είπε: “Σ’ το εύχομαι!” Είμαστε καλά με τη Δώρα, ωστόσο ο γάμος δεν έχει συνταγή επιτυχίας, οπότε θέλει συνεχή αγώνα, επιμονή και υπομονή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...