Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010

Mελέτη:"Εμείς γνωρίζουμε πως συνεχίζουμε στην πρωινή ζώνη"


Η Ελεονώρα Μελέτη, μίλησε στο TLIFE! της Τατιάνας Στεφανίδου και έδωσε απαντήσεις σε πολλά ερωτήματα.

Δεν είναι λίγες οι φήμες που θέλουν τη γνωστή παρουσιάστρια να αναλαμβάνει την παρουσίαση της μεσημεριανής ζώνης του σταθμού. Tι λέει όμως η ίδια;

'Ξέρω οτι γράφονται και ακούγονται πολλά αλλά εμείς γνωρίζουμε πως συνεχίζουμε κανονικά την προετοιμασία για την πρωινή ζώνη. Άν αλλάξει κάτι στην πορεία και είναι για το καλό του σταθμού θα το συζητήσουμε'. Η παρουσιάστρια πάντως δήλωσε ικανοποιημένη από την πορεία της εκπομπής της. 'Αγαπώ και πονώ την πρωινή ζώνη. Μου αρέσει πολύ και αν στην αρχή είχα κάποιους ενδοιασμούς ο κ. Μαλέλης με έπεισε να το δοκιμάσω. Η ανταπόκριση των τηλεθεατών με κάνει πολύ χαρούμενη', υπογραμμίζει. Πως αισθάνεται η παρουσιάστρια που θα συνεργαστεί με την Τατιάνα Στεφανίδου στον ίδιο σταθμό;

'Εγώ χρωστάω στην Τατιάνα που είμαι στην τηλεόραση και χαίρομαι που θα είμαστε στον ίδιο τηλεοπτικό σταθμό. Έχουμε ξαναδουλέψει σε ίδο κανάλι, όπως τότε στο Αlter και τον Ant1 και ο ερχομός της στο Star θα βοηθήσει το σταθμό, ο οποίος αναβαθμίζεται συνεχώς'.
Τέλος, η Ελεονώρα μίλησε και για τη μάχη της τηλεθέασης και ανέφερε πως δεν την απασχολούν καθόλου τα νούμερα 'Τα νούμερα είναι για τα νούμερα και όταν εγώ έχω προσωπικές σχέσεις με ανθρώπους δεν τις χαλάω για τίποτα.'
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...