Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

Κώστας Σόμμερ: «Δεν μου ταιριάζει η ζωή στη Γερμανία»

Ο Κώστας Σόμμερ βρίσκεται στην Γερμανία επειδή έχει βρει ρόλο σε σαπουνόπερα της τηλεόρασης και ουσιαστικά επιστρέφει στην Ελλάδα μόνο όταν του το επιτρέπει η δουλειά του.

Πόσα χρήματα μπορεί να κερδίσει ένας
ηθοποιός που παίζει σε μια γερμανική σειρά σε σχέση με την ελληνική αγορά;

«Στη δική μου περίπτωση, επειδή είμαι πρωτοεμφανιζόμενος, παίρνω λιγότερα χρήματα από όσα θα έπαιρνα αν έπαιζα σε μια ελληνική σειρά, αν και πλησιάζουν το κασέ που είχα εδώ ως πρωταγωνιστής. Αν συνεχίσω να εργάζομαι στη Γερμανία, τον μισθό που θα παίρνω δεν θα μπορούσα να τον διεκδικήσω εδώ, γιατί είναι και άλλα τα μεγέθη. Μια γερμανική σειρά απευθύνεται σε δεκαπλάσιο κοινό από ότι μια ελληνική, οπότε και οι παραγωγές αντιμετωπίζονται διαφορετικά».

Σκέφτεσαι να μετακομίσεις μόνιμα στη Γερμανία;

«Όχι, με τίποτα. Αντιλαμβάνομαι ότι τα πράγματα εδώ, όχι μόνο για τους ηθοποιούς αλλά και για όλο το κόσμο, είναι από δύσκολα ως ακατόρθωτα, αλλά δεν μου ταιριάζει η ζωή στη Γερμανία. Αν είχα πάντως την επιλογή θα συνέχιζα να εργάζομαι στη Γερμανία αλλά να μπορώ να πηγαινοέρχομαι και να είμαι τις μισές ημέρες εκεί και τις άλλες μισές στην Ελλάδα».
ΠΗΓΗ: ΟΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...