Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Τάκης Ζαχαράτος: «Εγώ τιμώ τα παντελόνια που φοράω»

Δεν έχει εμμονές με κανέναν ωστόσο αυτό που πιστεύει θα το πει γιατί θεωρεί ότι είναι το πιο υγιές πράγμα.

Ο Τάκης Ζαχαράτος μιλώντας για τις διάφορες παρεξηγήσεις που έχουν προκληθεί με άλλους επωνύμους λέει στο Εγώ:

«Δεν έχω εμμονές. Το ότι λέω την γνώμη μου, δεν σημαίνει ότι έχω πρόβλημα με τους ανθρώπους. Το θεωρώ ανέντιμο να κάνω μια δήλωση εναντίον κάποιου όπως το κάνουν στην τηλεόραση, που τα λένε μεν αλλά μετά κατ΄ ίδιαν δικαιολογούνται», λέει στο Εγώ και συμπληρώνει:

«Εγώ τιμώ τα παντελόνια που φοράω και θεωρώ πως είναι υγιές το να θυμώνεις και το να εκφράζεις αυτό που σε πείραξε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...