Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Γιώργος Λιανός: «Δεν νιώθω ασφάλεια και ποτέ μου δεν είχα συμβόλαιο»

Το πώς αντιμετωπίζει τη ζωή του στην τηλεόραση αλλά και το αν νιώθει ανασφαλής που κάθε καλοκαίρι χρειάζεται να ψάχνει δουλειά μιλάει ο Γιώργος Λιανός.


Ο αγαπημένος παρουσιαστής, ραδιοφωνικός παραγωγός και τραγουδιστής παραδέχεται πως αν και είναι μέσα στην τηλεόραση, την παρακολουθεί από απόσταση ενώ προσθέτει: 


«Νομίζω ότι αν είσαι αρκετά μέσα στα πράγματα, χάνεις την αντικειμενικότητα. Χάνεις το πώς φαίνεται ακόμη και το προϊόν που εσύ ο ίδιος παράγεις. Εγώ, π.χ., κάνω τα γυρίσματα, αλλά ταυτόχρονα προσπαθώ να έχω και την εξωτερική ματιά του τηλεθεατή. Προσπαθώ να έχω συνεργάτες που είναι αρκετά έμπειροι, αλλά με φρέσκια ματιά, γιατί θεωρώ ότι στην τηλεόραση η τράπουλα χρειάζεται ανακάτεμα».

Ο ίδιος μιλάει και την ανασφάλεια που νιώθει συχνά για το αν στο μέλλον θα έχει δουλειά: «Δεν νιώθω ασφάλεια και γενικά είμαι ένας άνθρωπος που ποτέ μου δεν είχα συμβόλαιο. Ποτέ δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο για δύο ή τρία χρόνια που να μου δώσει έστω μια σχετική ασφάλεια. Κάθε Αύγουστο είναι μια εποχή άγχους για εμένα» δήλωσε στη real.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...