Μόλις πριν από μερικούς μήνες οι επιχειρηματίες των ΜΜΕ έκαναν τη "μεγάλη επιστροφή" στο χώρο του ραδιοφώνου, επενδύοντας σημαντικά κεφάλαια για τη στελέχωση των ενημερωτικών σταθμών τους, δίνοντας βάρος κατά κύριο λόγο σε περιεχόμενο λόγου και σχολίου (έμφαση στην ενημέρωση - ψυχαγωγία) και αφήνοντας ουσιαστικά μόνο στο ραδιοσταθμό ΣΚΑΪ το ρόλο του αμιγώς ειδησεογραφικού ραδιοφώνου.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.