Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

Α. Κανάκης: Λείπει άλλος ένας άνθρωπος από το σπίτι μου

Ο Αντώνης Κανάκης, που φιλοξενήθηκε στην εκπομπή Προσωπικά της Έλενας Κατρίτση στη ΝΕΤ, μίλησε για όλους και για, αποκαλύπτοντας ακόμα και άγνωστες πτυχές της προσωπικότητάς του.

Ο παρουσιαστής των «Ράδιο Αρβύλα», μπορεί να έχει φτιάξει το σπίτι των ονείρων του και να έχει μέσα σε αυτό ό,τι γκάτζετ υπάρχει στην αγορά, όμως αυτό που πραγματικά λείπει από αυτό, είναι κάποιοι άνθρωποι ακόμα!!! Λέτε να θέλει να βρει καμιά κοπέλα να αποκαταστηθεί;;;

«Είμαι και δεν είμαι γεννημένος εργένης. Δηλαδή χρειάζεται ένας πολύ ειδικός άνθρωπος ο οποίος να με αποκαταστήσει αλλά και να με αφήσει και λίγο εργένη» αναφέρει. Εντάξει μωρέ, δε ζητάει και πολλά!!!

«Δεν φοβάμαι πολλά πράγματα στη φάση που είμαι, ίσως γιατί είμαι μόνος μου» λέει ο Αντώνης Κανάκης και ξεκαθαρίζει πως τώρα τελευταία είναι πιστός στις σχέσεις του. «Όταν είμαι ελεύθερος είμαι γιούχου, κι όταν είμαι σε μία σχέση, είμαι εκεί».

Τέλος αποκαλύπτει πως έχει φθάσει στο παραπέντε να αποφασίσει να παντρευτεί…

Δείτε το βίντεο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...