Τρίτη 26 Απριλίου 2011

ΣΑΜΑΡΑΣ: Η μαμά μου,έλεγε: «Ενας κομμωτής είσαι, δεν είσαι και γιατρός...»

Λίγοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν ότι ο Τρύφων Σαμαράς έχει κάνει 2.000 editorials μόδας, 500 επιδείξεις, ενώ έχει εκδώσει 17 ημερολόγια και δύο βιβλία. Παρ’ όλα αυτά στο μυαλό του έχει ακόμη τα λόγια της μητέρας του. «Μην ψωνίζεσαι. Τι είσαι; Ένας  κομμωτής είσαι. Δεν είσαι δα και γιατρός», του έλεγε πάντα.

Πως περνούσε τον καιρό του ο γνωστός κομμωτής όταν ήταν μικρός; «Έκανα παρέα μόνο με μεγάλες γυναίκες, όπως με την κυρία Αρτέμιδα στην γειτονιά μας, εκεί στο Μπραχάμι, η οποία είχε χάσει τον γιο της από καρκίνο η γλυκιά μου. Μου αρέσει να τις ακούω να συζητάνε, αφού μου λέγανε καλέ φύγε πια, αλλά εγώ δεν καταλάβαινα τίποτα, έμενα εκεί μαζί τους. Είχα αδυναμία σε μια θεία μου, μια πανέμορφη γυναίκα. Λεγόταν Τατιάνα, ήταν αεροσυνοδός και ήταν μια κούκλα, την είχα για πρότυπο, την λάτρευα, η μητέρα μου μάλιστα ψιλοζήλευε λίγο που ήμουν συνέχεια κοντά της. Ήταν η πιο προχωρημένη στο σόϊ μας και σ’ αυτήν πήγαινα για να μου λύσει τις απορίες, την ρωτούσα π.χ. τι να κάνω με τα φρύδια μου που ήταν μεγάλα τότε και ήθελα να τα βγάλω ή γενικά για τα σεξουαλικά μου».
ΟΙ ΠΙΟ "ΚΑΥΤΕΣ" ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ, ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...