Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Όταν η Μαρία Μενούνος γνώρισε την Ελένη Μενεγάκη

Για την πορεία της καριέρας της, την προσωπική της ζωή και τις ικανότητές της στη μαγειρική, μίλησε η Μαρία Μενούνος στην Ελένη Μενεγάκη το πρωί της Δευτέρας.

Η 33χρονη Ελληνοαμερικανίδα παρουσιάστρια βρέθηκε στην Ελλάδα με αφορμή τους Special Olympics στην Αθήνα, αλλά και για να παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό το καινούριο της βιβλίο «The every girl's guide to life» που κυκλοφόρησε πρόσφατα.

«Νομίζω ότι τα κατάφερα γιατί οι γονείς μου μού έδειξαν από μικρή πως όταν δουλεύεις σκληρά, τα πράγματα έρχονται. Δεν σου δίνει τίποτα κανένας. Κανείς δεν σου έδωσε τη δουλειά σου, εσύ δούλεψες σκληρά για να φτάσεις εδώ» είπε και πρόσθεσε ότι ξεκίνησε την καριέρα της από ένα διαγωνισμό ομορφιάς: «Τα καλλιστεία με βοήθησαν γιατί έκανα το μοντέλο και ποτέ δεν έλεγα όχι. Ό,τι μπορούσα να κάνω, το έκανα». Η ίδια ασχολείται με πολλά πράγματα ταυτόχρονα. «Νιώθω ότι έχω καταφέρει να κάνω τη μέρα να έχει 26 ώρες. Είναι δύσκολο. Αλλά είμαι πολύ χαρούμενη και είναι μεγάλο πράγμα από εκεί που ξεκίνησα και έχω φτάσει εδώ που έχω φτάσει» εξήγησε η ίδια.

Λίγο αργότερα, αποκάλυψε πως λόγω των πολλών επαγγελματικών της υποχρεώσεων και των αλλεπάλληλων ταξιδιών, δεν έχει καταφέρει να πάει σπίτι της εδώ και 6 μήνες. Μάλιστα, στην ερώτηση του Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλου αν έχει υπάρξει άντρας στη ζωή της που να της πει ότι θέλει να είναι μαζί της, αλλά όχι να ταξιδεύει τόσο πολύ, η Μαρία Μενούνος δήλωσε γελώντας: «Όχι, γιατί έρχεται κι αυτός μαζί μου».

Η ίδια παραδέχτηκε πως είναι πολύ καλή νοικοκυρά και ξέρει να μαγειρεύει ελληνικά φαγητά: «Ευτυχώς η μαμά μου μού έμαθε να μαγειρεύω! Φτιάχνω ωραίες τυρόπιτες, σπανακόπιτα και τώρα έμαθα να φτιάχνω και μπακλαβά. Από μικρή μαγείρευα για να βοηθήσω τους γονείς μου. Όταν ήμουν σπίτι και δεν πήγαινα στη δουλειά μαζί τους, εγώ μαγείρευα. Φασολάκια, φασολάδα, όλα αυτά».

ΠΗΓΗ: Yupi.gr
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...