Η
ζωντανή, κοινωνική και ψυχαγωγική εκπομπή του Αlpha Αννίτα SOS με την
Αννίτα Πάνια, ολοκλήρωσε τον φετινό κύκλο της κερδίζοντας την αποδοχή
και την προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού.
Η γραμμή επικοινωνίας που άνοιξε η Αννίτα Πάνια με τους τηλεθεατές, όχι μόνο τους χάρισε ψυχαγωγία αλλά σε πολλές περιπτώσεις τους έδωσε πρακτικές λύσεις σε όσα τους απασχολούσαν. Η εκπομπή Αννίτα SOS έδωσε επίσης την ευκαιρία στους τηλεθεατές να προσφέρουν και οι ίδιοι λύσεις και ιδέες, αλλά και να κερδίσουν χρηματικά έπαθλα συμμετέχοντας τηλεφωνικά σε παιχνίδια.
Κατά τη διάρκεια της φετινής τηλεοπτικής σεζόν παρακολουθήσαμε ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις προσώπων που απασχόλησαν την επικαιρότητα όπως η Νανά Καραγιάννη, ο Μανώλης Κονταρός και η Έφη Θώδη. Μερικοί από τους επώνυμους που άνοιξαν την καρδιά τους στην Αννίτα ήταν ο Γιάννης Βόγλης, ο Πέτρος Φυσσούν και ο Ανέστης Βλάχος.
Μέσω της εκπομπής Αννίτα SOS:
• Βρήκαν εργασία και στέγη δεκάδες άνθρωποι, θύματα της οικονομικής κρίσης.
• Συγκεντρώθηκαν χρήματα που δόθηκαν σε ιδρύματα και κοινωφελείς οργανισμούς όπως στο «Χαμόγελο του παιδιού» στο οποίο παραχωρήθηκαν 125.000 ευρώ, αλλά και στο «Σπίτι του Ηθοποιού» στο οποίο δόθηκαν 6.000 ευρώ.
• Πραγματοποιήθηκαν ανεκπλήρωτα όνειρα ανθρώπων που αφορούσαν σε αισθητικές και διορθωτικές επεμβάσεις.
• Παραχωρήθηκαν θερμαντικά σώματα και δεκάδες άλλες ηλεκτρικές και οικιακές συσκευές σε ανθρώπους που τα είχαν ανάγκη.
• Προσφέρθηκαν υποτροφίες για σπουδές σε σχολές, εξωσωματικές γονιμοποιήσεις, εξετάσεις DNA, έξοδα για γέννες, γάμους και βαπτίσεις.
• Δημιουργήθηκε κήπος σε σχολείο στο Κερατσίνι.
• Δόθηκαν τρόφιμα στην «Κοινωνική Κουζίνα ο Άλλος Άνθρωπος».
• Συγκεντρώθηκαν ζωοτροφές για ανθρώπους που περιθάλπουν αδέσποτα ζώα.
Ήταν μια γεμάτη τηλεοπτική σεζόν από το SOS που εσείς εκπέμπατε και η Αννίτα λάμβανε το οποίο αποτυπώθηκε και στην τηλεθέαση της εκπομπής. Χαρακτηριστικά:
• H εκπομπή παρουσίασε εξαιρετική σταθερότητα στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο τηλεθέασης 25,0%.
• Στο δυναμικό κοινό ο μέσος όρος ήταν 14,4%, ενώ οι αποδόσεις του Σαββάτου σημείωσαν υψηλότερα ποσοστά με 15,7%.
• Η εκπομπή προσέλκυσε κυρίως τα γυναικεία κοινά της τηλεόρασης, με τις γυναίκες ηλικίας 15-34 ετών να σκοράρουν ιδιαίτερα υψηλά με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 19,1%.
Η εκπομπή Αννίτα SOS ξανά στους δέκτες σας με το νέο πρόγραμμα του Αlpha το φθινόπωρο.
Η γραμμή επικοινωνίας που άνοιξε η Αννίτα Πάνια με τους τηλεθεατές, όχι μόνο τους χάρισε ψυχαγωγία αλλά σε πολλές περιπτώσεις τους έδωσε πρακτικές λύσεις σε όσα τους απασχολούσαν. Η εκπομπή Αννίτα SOS έδωσε επίσης την ευκαιρία στους τηλεθεατές να προσφέρουν και οι ίδιοι λύσεις και ιδέες, αλλά και να κερδίσουν χρηματικά έπαθλα συμμετέχοντας τηλεφωνικά σε παιχνίδια.
Κατά τη διάρκεια της φετινής τηλεοπτικής σεζόν παρακολουθήσαμε ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις προσώπων που απασχόλησαν την επικαιρότητα όπως η Νανά Καραγιάννη, ο Μανώλης Κονταρός και η Έφη Θώδη. Μερικοί από τους επώνυμους που άνοιξαν την καρδιά τους στην Αννίτα ήταν ο Γιάννης Βόγλης, ο Πέτρος Φυσσούν και ο Ανέστης Βλάχος.
Μέσω της εκπομπής Αννίτα SOS:
• Βρήκαν εργασία και στέγη δεκάδες άνθρωποι, θύματα της οικονομικής κρίσης.
• Συγκεντρώθηκαν χρήματα που δόθηκαν σε ιδρύματα και κοινωφελείς οργανισμούς όπως στο «Χαμόγελο του παιδιού» στο οποίο παραχωρήθηκαν 125.000 ευρώ, αλλά και στο «Σπίτι του Ηθοποιού» στο οποίο δόθηκαν 6.000 ευρώ.
• Πραγματοποιήθηκαν ανεκπλήρωτα όνειρα ανθρώπων που αφορούσαν σε αισθητικές και διορθωτικές επεμβάσεις.
• Παραχωρήθηκαν θερμαντικά σώματα και δεκάδες άλλες ηλεκτρικές και οικιακές συσκευές σε ανθρώπους που τα είχαν ανάγκη.
• Προσφέρθηκαν υποτροφίες για σπουδές σε σχολές, εξωσωματικές γονιμοποιήσεις, εξετάσεις DNA, έξοδα για γέννες, γάμους και βαπτίσεις.
• Δημιουργήθηκε κήπος σε σχολείο στο Κερατσίνι.
• Δόθηκαν τρόφιμα στην «Κοινωνική Κουζίνα ο Άλλος Άνθρωπος».
• Συγκεντρώθηκαν ζωοτροφές για ανθρώπους που περιθάλπουν αδέσποτα ζώα.
Ήταν μια γεμάτη τηλεοπτική σεζόν από το SOS που εσείς εκπέμπατε και η Αννίτα λάμβανε το οποίο αποτυπώθηκε και στην τηλεθέαση της εκπομπής. Χαρακτηριστικά:
• H εκπομπή παρουσίασε εξαιρετική σταθερότητα στο σύνολο του κοινού με μέσο όρο τηλεθέασης 25,0%.
• Στο δυναμικό κοινό ο μέσος όρος ήταν 14,4%, ενώ οι αποδόσεις του Σαββάτου σημείωσαν υψηλότερα ποσοστά με 15,7%.
• Η εκπομπή προσέλκυσε κυρίως τα γυναικεία κοινά της τηλεόρασης, με τις γυναίκες ηλικίας 15-34 ετών να σκοράρουν ιδιαίτερα υψηλά με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 19,1%.
Η εκπομπή Αννίτα SOS ξανά στους δέκτες σας με το νέο πρόγραμμα του Αlpha το φθινόπωρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.