Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Η «Ρίτα» του «Μίλα μου βρώμικα» αποκαλύπτεται

Στο περιοδικό «Hello», «αποκαλύφθηκε» η Κλέλια Ρένεση, γνωστή και από το ρόλο της ως «Ρίτα» στο «Μίλα μου Βρώμικα». Η ανατρεπτική ηθοποιός μιλάει για τη ζωή της, την καριέρα της αλλά και το ότι σε μερικά χρόνια, μπορεί να μην είναι ηθοποιός.

«Δεν είπα ποτέ και τώρα η Κλέλια θα γίνει ηθοποιός! Μπήκα στη σχολή επειδή απλώς ήθελα να παιδευτώ με την υποκριτική και το χορό. Το έκανα για να χορτάσω το πνεύμα μου. Για μένα!» λέει χαρακτηριστικά.

Όσο για το πώς ήρθε σε επαφή με την Μυρτώ Κοντοβά είπε: «Η Μυρτώ με βρήκε. Θυμόταν μια φωτογράφιση που είχα κάνει πριν από χρόνια και στην οποία θύμιζα το πρότυπο «Μπάρμπι. Η Μυρτώ λοιπόν είχε καταλάβει πως εγώ μπορώ να ενσαρκώσω το συγκεκριμένο πρότυπο με ένα γήινο τρόπο. Δηλαδή μια ξανθιά που μπορεί να έχει τσαγανό!»

«Η υποκριτική βασίζεται στην παρατήρηση. Μαθαίνεις να διαβάζεις τους ανθρώπους. Ωστόσο σε βοηθάει να φεύγεις από τον εαυτό σου» είπε η Κλέλια ενώ δε δίστασε να αποκαλύψει πως δεν ξέρει να σε μερικά χρόνια θα είναι στον ίδιο χώρο, καθώς δεν μπορεί όπως λέει να οργανώσει το μέλλον της.

Tέλος για τη δημοσιότητα που απολαμβάνει απαντά αφοπλιστικά: «Η δημοσιότητα που λαμβάνω γίνεται με αφορμή κάποιο ρόλο. Ο ρόλος τραβάει την προσοχή και όχι η προσωπικότητα που ενσαρκώνει το ρόλο. Βεβαίως αυτό με βολεύει. Δε θέλω  να είμαι ο εαυτός μου, Με κάνει να νιώθω αμηχανία».

Δείτε τη φωτογράφιση που έκανε για το περιοδικό «Hello».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...