Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

"Γκρέμισαν" το...βαν του Σπύρου Σούλη !

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε σήμερα το πρωί τον Σπύρο Σούλη. Ο γνωστός παρουσιαστής της εκπομπής "Με το Δεξί", πληροφορήθηκε πως έγινε διάρρηξη στο βανάκι που χρησιμοποιεί στις εκπομπές του! Το περιστατικό συνέβη χθες το βράδι και, όπως δήλωσε στο ο Σπύρος Σούλης, οι επιτήδιοι κυριολεκτικά... το άδειασαν!

"Πήραν τα πάντα από μέσα. Πήραν όλες τις ηλεκτρικές συσκευές, τα κασετόφωνα, τηλέοραση, αδειάσαν όλες τις ντουλάπες, πήραν τα εργαλεία της δουλειάς. Απ' ότι μου είπαν έχουν πάρει τα πάντα μέσα από το μπάνιο, ακόμη και τα ψυγεία, ενώ μέσα είναι σε άσχημη κατάσταση", ανέφερε ο παρουσιαστής.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Σπύρος Σούλης, το βανάκι αυτό είναι σαν δεύτερο σπίτι του. " Είναι το αρχηγείο της εκπομπής και το δεύτερό μου σπίτι. Πηγαίνει μαζί μου, όπου είμαι κι εγώ. Κάθε μέρα, κάθε βδομάδα σε διαφορετική περιοχή. Εκεί μέσα γίνονται τα meetings, η δουλειά και οι συναντήσεις με τους συνεργάτες μου".

Αν και το περιστατικό χάλασε τη διάθεση τοτυ παρουσιαστή και τον συνεργατών του, ο Σπύρος Σούλης υποστηρίζει πως η διάρρηξη δεν θα επηρεάσει τον προγραμματισμό της εκπομπής. "Δεν πρόκειται να καθυστερήσει τίποτα. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε είμαστε στη μέση των γυρισμάτων, χτίζουμε ένα σπίτι, το οποιο δεν πρόκειται να καθυστερήσει καθόλου.

Η παραγωγή φροντίζει για όλα, απλά...μου διερρήξαν το σπίτι!", λέει χαριτολογώντας και συμπληρώνει " Η ζωή συνεχίζεται, όλα καλά, απλά αυτό που λέμε εδώ και γελάμε, είναι ότι κι εγώ γκρεμίζω σπίτια, τα κάνω άνω-κάτω τα διαλύω αλλά μετά τα ξαναφτιάχνω!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...