Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Ν.Μουτσινάς: «Ήμουν 99,6 κιλά! Έπαθα πανικό!»

Στην εκπομπή "Καφές με την Ελένη" μίλησε ο... αδυνατισμένος Νίκος Μουτσινάς για τα κιλά που έχει χάσει το τελευταίο διάστημα. «Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι είχα παχύνει πάρα πολύ. Έτρωγα βέβαια, και κάποια στιγμή είχα φτάσε. κανονικά “στο μήνα μου” και έπρεπε πια να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης που δεν υπήρχε» είπε με το γνωστό του χιούμορ ο Νίκος και εξήγησε:


« Ήμουν 99,6 κιλά! Έπαθα πανικό! Λέω αν δω το 100, θα πάρω το 100». Εγώ παίρνω κιλά παντού. Φρίκαρα γιατί δεν μπορούσα να φορέσω ρούχα που ήθελα. (…) Ακόμα είμαι σε δίαιτα. Θέλω να χάσω άλλα πέντε κιλά για να μπορώ να βάλω δύο μετά», είπε ο παρουσιαστής του "Δέστε τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...