Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Νικολούλη: "Εβλεπα τον δολοφόνο μου να με σημαδεύει"

Το βιβλίο της «Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου», οι δυσκολίες της ζωής της, η απόπειρα δολοφονίας της, οι στιγμές που έφτασε ένα βήμα πριν από τον θάνατο, η τηλεοπτική επιστροφή της, η διεθνής ταινία που ενδέχεται να γίνει βασισμένη στις ιστορίες του «Τούνελ», ο χρόνος, το μπότοξ, η επιλογή να είναι μόνη της, αλλά και ένας μεγάλος έρωτας που λείπει από τη ζωή της… Η Αγγελική Νικολούλη λέει τις αλήθειες της ζωής της στην «Espresso της Κυριακής».

- Ξεκινώ με το βιβλίο σας «Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου» που πρόκειται να κυκλοφορήσει αύριο από τις εκδόσεις Καστανιώτη και περιλαμβάνει αληθινές υποθέσεις εξαφανίσεων που έχετε εξιχνιάσει.
Το βιβλίο αφορά σε μια πολύκροτη υπόθεση, για την οποία ταλαιπωρήθηκα πολύ μέχρι να φωτιστεί.
- Ηταν ιδιαίτερο, όταν τη γράφατε;Στους δύο μήνες της συγγραφής είχα απομονωθεί και ζούσα την υπόθεση από την αρχή. Ξαναζούσα τα γεγονότα. Δεν συμβουλεύτηκα καν το αρχείο μου παρά στο τέλος, για να δω αν είχα κάνει κάπου λάθος. Ο τίτλος του βιβλίου είναι ιδιαίτερος, όσο και η υπόθεση. Με τη δολοφονημένη κοπέλα υπήρχε μια παράξενη σχέση. Κάτι με τραβούσε κοντά της. Το βιβλίο είναι διακόσιες δέκα σελίδες και η τιμή του είναι μόλις δέκα ευρώ. Ζήτησα από τον εκδοτικό οίκο να σεβαστούμε την κρίση που υπάρχει. Είναι το πρώτο από μια σειρά που θα ακολουθήσει. Θα βγάλω όλο το παρασκήνιο ορισμένων από τις δεκαοκτώ εξαφανίσεις που αποκάλυψα ότι είναι δολοφονίες σε βιβλία.

- Αρα, οι δολοφονίες του μικρού Αλεξ και της Σούλας Καλαθάκη θα γίνουν βιβλία;Εχω πλούσιο παρασκήνιο. Το κοινό θα πληροφορηθεί εκείνα που η κάμερα δεν μπορούσε να δείξει.
- Εχετε αποδείξει ότι δεν φοβάστε. Πόσες φορές φτάσατε κοντά στον θάνατο;Εφτασα πολλές φορές κοντά στον θάνατο. Δεν θέλω να τα θυμάμαι και να ηρωοποιώ κάποιες δύσκολες στιγμές. Τις αντιμετώπισα και τις ξεπέρασα.
- Δεν ήταν σοκαριστικό να αισθάνεστε ότι θέλουν να σας σκοτώσουν;Δεν σκέπτομαι τον κίνδυνο. Τον προσπερνώ και συνεχίζω τη δουλειά μου.
- Υπήρξε μια στιγμή που είπατε «σώθηκα από θαύμα. Θα μπορούσαν να με είχαν σκοτώσει…»;Φυσικά και το έχω πει. Βρέθηκα αντιμέτωπη με πολύ δύσκολες καταστάσεις. Εβλεπα απέναντί μου τον επίδοξο δολοφόνο μου με το όπλο στο χέρι να με σημαδεύει. Εβαζε παράλληλα τον σιγαστήρα για να το δω ακόμα πιο καθαρά. Εχω γυρίσει σπίτι μου βράδυ και αντιλήφθηκα ότι δευτερόλεπτα πριν υπήρχε στο σημείο όπου ήμουν ένα κλεμμένο αυτοκίνητο παγιδευμένο με βόμβα. Οπως αντιλαμβάνεστε, δεν είναι εύκολο.
- Είναι φοβερό… Τότε σοκαρίστηκα, αλλά είπα πως, για να υπάρχω, σημαίνει ότι αξίζει να συνεχίσω. Μπορούσαν να με είχαν σκοτώσει.
- Δεν τα παρατήσατε ποτέ…Δε θα το έκανα γιατί με εξέφραζε η δουλειά μου και ήθελα να βοηθώ τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...