Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Ο Μπουγιούρης γίνεται… «Μαλτέζος» στη θέση του Αλ. Σταύρου


«Έχει κλείσει ήδη η συμφωνία! Κι έτσι, από τον νέο κύκλο της σειράς θα ενσαρκώνω το ρόλο του Μαλτέζου – που μέχρι πρότινος ενσάρκωνε ο Αλέξανδρος Σταύρου - με αρκετές ανατροπές και εξελίξεις»

Για την πρόταση που δέχτηκε από το Mega να αντικαταστήσει τον Αλέξανδρο Σταύρου στα Κλεμμένα Όνειρα μίλησε για πρώτη φορά ο Παναγιώτης Μπουγιούρης σε κυπριακό περιοδικό.

«Έχει κλείσει ήδη η συμφωνία! Κι έτσι, από τον νέο κύκλο της σειράς θα ενσαρκώνω το ρόλο του Μαλτέζου – που μέχρι πρότινος ενσάρκωνε ο Αλέξανδρος Σταύρου - με αρκετές ανατροπές και εξελίξεις», δήλωσε ο ηθοποιός και συνέχισε: «Εδώ θα φανεί η αξία μου ως ηθοποιός. Το πόσο καλά θα καταφέρω να είμαι ο ίδιος χαρακτήρας αλλά με διαφορετικά κίνητρα και επιδιώξεις. Ο κάθε ηθοποιός κουβαλά τα δικά του βιώματα. Έτσι κι εγώ θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια να ζωντανέψω τον χαρακτήρα του Μαλτέζου βάσει της δικής μου φιλοσοφίας χωρίς να ξεφύγω από το σενάριο».

Όταν ρωτήθηκε πώς μπορεί και συμμετέχει σε δύο σειρές, στο «Όνειρο Ήταν» στην Κύπρο και στα «Κλεμμένα Όνειρα» στην Ελλάδα, ο Παναγιώτης είπε: «Είναι το πιο δύσκολο πράγμα για κάποιον ηθοποιό. Το να κάνει παράλληλα ρόλους, που όσο όμοιοι ή διαφορετικοί κι αν είναι μεταξύ τους, θα πρέπει να αναδείξει τη διαφορετικότητά τους και το πιο σημαντικό να μη θυμίζει ο ένας τον άλλο. Το θετικό στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ότι τα γυρίσματα και οι πρόβες των δύο παραγωγών διαδέχονται η μία την άλλη, οπόταν θα είναι το πιο δύσκολο πράγμα που θα έχω να αντιμετωπίσω φέτος».

Παρόλα «ρισκάρω. Παρόλο το βαθμό δυσκολίας που υπάρχει είναι μια πρόκληση για μένα. Ήδη άρχισα να καταστρώνω στο μυαλό μου τα πρώτα σχέδια δράσης για να μπορέσω να αντεπεξέλθω άριστα σε όλες τις υποχρεώσεις μου», συμπλήρωσε.

Ο Παναγιώτης Μπουγιούρης δήλωσε στο «TV Μανία» Κύπρου ότι αισθάνεται «πολύ ασφαλής» και αυτό γιατί «ξέρω τι θέλω από τη ζωή και τη δουλειά μου» και αυτό είναι «να πετύχω ως άνθρωπος και ως ηθοποιός. Θέλω να μην περνώ απαρατήρητος στον κόσμο. Θέλω να αναγνωρίζει ο κόσμος την επιτυχία στη δουλειά μου, που για μένα είναι το μεγαλύτερο χειροκρότημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...