Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Έχει εκπομπή στον ΑΝΤ1 και δηλώνει "προχθές έμαθα ότι ο Λιάγκας κάνει το πρωινό"!


Δείτε τι δηλώνει...


Κάνει πρεμιέρα την Τρίτη και δεν τον αγχώνει καθόλου αυτό...! Άλλωστε είναι πολύ έμπειρος σε πρεμιέρες ο Δημήτρης Σταρόβας και φέτος θα τον απολαμβάνουμε ως καρντάσι μαζί με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τη Μαρία Μπεκατώρου...!

Ο ταλαντούχος δημιουργός μίλησε στο περιοδικό "7ΜΕΡΕΣ TV" και τη Νιόβη Καραπιπέρη και αποκάλυψε πολλά για την εκπομπή, αλλά και την επικείμενη νέα συνεργασία του με τον Λάκη Λαζόπουλο!


Με τον Λάκη Λαζόπουλο θα συνεχίσετε την συνεργασία;

"Ο Λάκης είναι ξεχωριστή περίπτωση, είναι μια κατηγορία μόνος του. Δεν το βλέπω πλέον ως δουλειά".

Έχετε συζητήσει να συμμετέχετε στο "Δια Ταύτα";

Για αυτό δεν έχουμε μιλήσει όχι. Δεν ξέρω τι έχει στο μυαλό του. Πέρασα ένα καλοκαίρι σε συναυλίες, γυρίσαμε την Ελλάδα. Προχθές μόλις έμαθα ότι το πρωινό του ΑΝΤΕΝΝΑ το κάνει ο Λιάγκας, δεν είχα δει τηλεόραση τόσους μήνες"!

Τώρα θα βλέπετε περισσότερο

"Μάλλον. Αλλά δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Ίσα ίσα. Πολλές φορές προσπαθούν να με πείσουν να πω κάτι άσχημο για την τηλεόραση, αλλά το θεωρώ βλακεία και υποκρισία να δουλεύω σε ένα μέσο και να το κατηγορώ. Για να το κάνω δεν  θαπρεπε να έχω καμία επαφή, να μου προτείνουν κάτι και να πετάω ντομάτες. Είναι σαν τους γιαλαντζί επαναστάτες που λένε "Κάνω επανάσταση δεν έχω κινητό εγώ, έχει η γυναίκα μου" και κλείνουν έτσι δουλειές...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...