Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

«Δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα», λέει η Αγγελική Νικολούλη

«Αν αφήσω το φόβο να μου φάει τα σωθικά, πάω χαμένη. Άλλωστε, δεν φομάμαι. Ποτέ δεν φοβήθηκα»


Για την επαγγελματική της πορεία, τις απειλές που έχει δεχθεί, αλλά και τον φόβο, που δεν έχει αφήσει να τη «νικήσει μίλησε η Αγγελική Νικολούλη, λίγο μετά την πρεμιέρα της με το «Φως στο Τούνελ» τη νύχτα της Παρασκευής.

Υποστήριξε ότι υπάρχουν ακόμα πράγματα που την εκπλήσσουν, παρόλη την πολυετή εμπειρία της. «Μα και βέβαια! Εγώ πάντα έλεγα πως όσο ζεις μαθαίνεις, γι' αυτό πρέπει να έχεις μάτια και αυτιά ανοιχτά. Εντάξει, έχω εμπειρία, από 'κει και πέρα όμως χρειάζεται να εκπαιδεύεις συνέχεια το ένστικτό σου. Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει τέλειο έγκλημα, ούτε τέλεια εξαφάνιση, αν υπάρχει ένας καλός ερευνητής», δήλωσε στο περιοδικό «Τηλέραμα».

Σχετικά με τις απειλές που έχει δεχθεί κατά καιρούς, είπε: «Αν αφήσω το φόβο να μου φάει τα σωθικά, πάω χαμένη. Άλλωστε, δεν φομάμαι. Ποτέ δεν φοβήθηκα. Και νιώθω υγιής που δεν φοβάμαι. Παίρνω βέβαια τα μέτρα μου, μετά μάλιστα το ζόρικο καλοκαίρι που πέρασα, όπου δέχθηκα πολλές απειλές, όμως και τι μ’ αυτό; Εγώ και ο φόβος δεν έχουμε χημεία, πως το λένε. Ποτέ δεν γίναμε ζευγάρι».

Όσο για το αν σκέφτηκε ποτέ το ενδεχόμενο να αλλάξει δουλειά, η παρουσιάστρια του «Φως στο Τούνελ»; «Δεν θα άλλαζα τίποτα. Αυτή είναι η δουλειά μου. Αυτήν επέλεξα να κάνω, γιατί έχω μια εμμονή με την αλήθεια, με το φως. Αλλά ακόμα και το σκοτάδι με ιντριγκάρει, όπως και οι γρίφοι που πρέπει να λυθούν», εξομολογήθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...