Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Σκορδά: «Είσαι κακιασμένη» - Σταμάτη: «Εγώ δεν βγάζω την προσωπική μου ζωή»


Νεύρα, νεύρα, νεύρα έχει η Φαίη Σκορδά σήμερα! Η Φαίη Σκορδά με αφορμή τη συνέντευξη του Στέλιου Ρόκκου στην κάμερα της εκπομπής "το πρωινό" είπε στη Σάσα Σταμάτη: «Πέρυσι κάτι είχες κάνει στον Στέλιο Ρόκκο και τώρα μπρίζωσες και τον Γιώργο Λιάγκα ...

Ελπίζω να μην είναι αυτό γιατί ο άνθρωπος δεχθηκε να μιλήσει στην κάμερά της εκπομπής μας.

Ελπίζω να μην τα κρατάς γιατί είσαι εγωίστρια και κακιασμένη». Η Σάσα τότε είπε: «Εγώ δεν κρατάω με κανέναν ζόρι Φαιούλα! Εγώ δεν βγάζω την προσωπική μου ζωή εδώ πέρα»! Δείτε πως αντέδρασε η Φαίη όταν άκουσε την Σάσα να την αποκαλεί «Φαιούλα» και τι είπαν οι υπόλοιποι συνεργάτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...