Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Το ξέσπασμα του Κωστόπουλου: «Φαίνεται πως εγώ για κάποιους έπρεπε να είχα οδηγηθεί εις θάνατον»

Όταν ακούστηκε το όνομα του Πέτρου Κωστόπουλου για να αναλάβει την πρωινή εκπομπή του Mega, υπήρξε μια φοβερή αντίδραση από μεγάλη μερίδα των media, όπου διάφοροι βγήκαν και είπαν διάφορα για εκείνον. Τι πιστεύει πως είναι όλο αυτό; Απωθημένα, κακία ή κακοί λογαριασμοί από το παρελθόν;

«Με τον κόσμο προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημά μου είναι με τον κόσμο εκείνο που κάνει το δικό μου επάγγελμα. Αυτός ο κόσμος πιστεύω πως με μένα έχει ένα απωθημένο. Ο τρόπος ζωής που είχα μέχρι πριν από κάποια χρόνια, η γυναίκα μου, τα παιδιά μου, τα σκυλιά μου, η δουλειά μου, δημιούργησαν σε διάφορα άτομα του δικού μου επαγγελματικού χώρου κάποια προβλήματα. Στη συνέχεια διαπίστωσα πως πηγαίνοντας στο Mega, κάποιοι έκαναν μέσω εμού ουσιαστικά επίθεση στο Mega. Αρα, λοιπόν, συνδυάστηκαν αυτοί οι δύο παράγοντες και έφαγα το ξύλο της αρκούδας. Δεν πειράζει, μαθαίνω...» τόνισε στο TV Έθνος.

Σε αυτήν τη χώρα, αν κανείς είναι ισχυρός και καταρρεύσει και θελήσει να έχει το δικαίωμα της δεύτερης ευκαιρίας, όλο το υπόλοιπο σύστημα τον καταδικάζει… εις θάνατον; «Φαίνεται πως εγώ για κάποιους έπρεπε να είχα οδηγηθεί εις θάνατον. Γιατί η δεύτερη ευκαιρία νομίζω πως πρέπει να είναι υποχρέωση της κοινωνίας απέναντι στον άνθρωπο που τη χρειάζεται. Δίνουν ευκαιρίες σε φυλακισμένους, σε ανθρώπους που έχουν κάνει εγκλήματα… Αλήθεια, μπορεί να φανταστεί κάποιος πώς είναι να διαλύεσαι; Είναι σαν να πέφτεις από τον έκτο όροφο με το κεφάλι κάτω.»

Στα δύσκολα τελικά μετράει κανείς φίλους και εχθρούς; Πλέον ο Πέτρος έχει περισσότερους φίλους ή εχθρούς; «Τώρα οι φίλοι είναι ελάχιστοι. Όμως, δεν κατηγορώ όλους όσοι εξαφανίστηκαν έτσι ως διά μαγείας. Εμένα κατηγορώ, γιατί εγώ χάθηκα σε γνωριμίες και φιλίες κενές...»

Νιώθει λιγάκι αδικημένος από τα Μέσα; Τον έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς αγροίκο, φωνακλά, δύσκολο συνεργάτη, σκληρό, με αποτέλεσμα αυτή την εικόνα να έχει και μια μεγάλη μερίδα του κόσμου. «Μία από τις μεγαλύτερες αγάπες του Πέτρου είναι η μαγειρική, γι’ αυτό όλο τον χειμώνα θα τον βλέπουμε συχνά πυκνά να αναλαμβάνει δράση στην κουζίνα του Ακη Πετρετζίκη. Μάλιστα, όπως μας αποκάλυψε, σκέφτονται οι δυο τους αν πάνε όλα καλά, του χρόνου να κάνουν μαζί μια εκπομπή μαγειρικής! Αν εσύ είσαι αυτός που είσαι, ποτέ η ιστορία δεν θα σε γράψει λάθος γιατί πέντε ή δέκα σε συκοφάντησαν. Αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ, δεν έχω καμία αγωνία γι' αυτό. Δεν θέλω να κάνω την Οσία Μαρία, ούτε τον καλό, ούτε τον κακό, ούτε τίποτα. Αυτό που είσαι φαίνεται, αντανακλάται κι εμένα μου φτάνει και μου περισσεύει που ο κόσμος στον δρόμο με αντιμετωπίζει σαν το παλικάρι από τον Βόλο. Δεν με φωνάζουν «κύριε Κωστόπουλε». «Πέτρο» και «Πέτρο» και «Πέτρο» μου λένε, με μια γλύκα σαν να παίζουμε μπάλα μαζί. Τώρα αν 5 ή 10 από τον χώρο μου δεν με γουστάρουν και γράφουν ό,τι τους κατέβει, το μόνο που συνιστώ είναι Simeco για τη χώνεψη.»

Πολλά σχόλια έγιναν και για την ηλικία του: «Τα άκουσα κι εγώ όλα αυτά τα… πουρέιτζερ και τα σχετικά, αλλά το μόνο που έχω να σου απαντήσω είναι πως η εικόνα μιλά από μόνη της. Ποιος είναι ωραίος, ποιος δεν είναι, ποιος καλοστέκεται, ποιος όχι, φαίνεται από χιλιόμετρο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...