Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

Ελληνίδα παρουσιάστρια δηλώνει: "Όταν έχεις χρήματα, περιορίζεις τους ηλίθιους γύρω σου"


Ελληνίδα παρουσιάστρια δηλώνει: "Όταν έχεις χρήματα, περιορίζεις τους ηλίθιους γύρω σου"

"Άλλοι  θέλουν το χρήμα για το ακριβό εστιατόριο".



Η γνωστή παρουσιάστρια, δημοσιογράφος και συγγραφέας, Κατερίνα Γιατζόγλου μιλά στο περιοδικό "People" για τη σχέση της με το χρήμα και δηλώνει "Όταν έχεις χρήματα, περιορίζεις τους ηλίθιους γύρω σου".

Η Κατερίνα Γιατζόγλου μιλώντας για την σχέση της με το χρήμα λέει χαρακτηριστικά: "Το χρήμα κανείς δεν το μίσησε. Είναι απαραίτητο. Όχι για να είσαι ευτυχής. Εγώ δουλεύω πολύ, γιατί μ’ αρέσει να έχω την ανεξαρτησία μου, η οποία είναι ανεκτίμητη. Θέλω την ελευθερία μου. Όταν έχεις χρήματα, περιορίζεις τους ηλίθιους γύρω σου. Αυτό κάνει το χρήμα κι εγώ το θέλω γι’ αυτό. Άλλοι το θέλουν για το ακριβό εστιατόριο, το θέλουν για το φαίνεσθε".

Η γνωστή παρουσιάστρια, Κατερίνα Γιατζόγλου, έχει βρεθεί πολλές φορές μπροστά από τα φώτα της δημοσιότητας και για την προσωπική της ζωή. Πως το αντιμετώπισε; "Η προβολή της προσωπικής μου ζωής για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα είχε την ανοχή μου. Από ένα σημείο και μετά το έκοψα. Συνειδητοποίησα πως η ζωή μου είναι ένα παραμύθι. Το παραμύθι μου. Δεν μου αρέσει να το διαβάζει ο καθένας. Ορισμένες φορές, όμως, είσαι σε θέση άμυνας. Εγώ, ας πούμε, είχα στο νου μου να προστατέψω τα παιδιά μου. Και στην Ελλάδα η σιωπή είναι ενοχή. Ορισμένες συνεντεύξεις που είχα δώσει, τις είχα δώσει για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, τα παιδιά και την οικογένειά μου. Όμως, ξύπνησα ένα πρωί και είπα, τέλος" συμπληρώνει.

Η Κατερίνα Γιατζόγλου έχει στο ενεργητικό της δύο γάμους και δύο διαζύγια. Ένας τρίτος γάμος όπως παραδέχεται στο περιοδικό δεν είναι στα σχέδια της: "Δεν θα έκανα τρίτο γάμο, το έχω δει το έργο δύο φορές ήδη. Καλώς ή κακώς, η ζωή δεν έρχεται ποτέ με οδηγίες χρήσης. Αυτή είναι μια γνώση, την οποία απέκτησα μετά από πολλά λάθη στη ζωή μου. Καταρχήν, κατάλαβα πως το μεγάλο έρωτα δεν τον παντρεύεσαι ποτέ, γιατί έτσι τον πυροβολείς" καταλήγει η γνωστή παρουσιάστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...