Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Αντίνοος Αλμπάνης: Το έκανα το ψώνιο μου στην τηλεόραση

Δίνει την δική του απάντηση στα δημοσιεύματα που τον θέλουν ζευγάρι με την Ντορέττα Παπαδημητρίου


Ο Αντίνοος Αλμπάνης μίλησε το μεσημέρι της Τρίτης στην κάμερα της εκπομπής «Μελέτησέ το!» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στις φήμες που τον ήθελαν ζευγάρι με την Ντορέττα Παπαδημητρίου άλλα και στην τηλεόραση.  


Μετά την κοινή δημόσια εμφάνισή τους στην πρεμιέρα της παράστασης «ΚΤΕΛ» πριν από περίπου μία εβδομάδα, οι φήμες περί σχέσης φούντωσαν και πάλι.

 «Μόνοι σας τον κάνατε τον σάλο! Στην πρεμιέρα ήμασταν μια πολύ ωραία παρέα, αγαπημένοι, με φίλους», δήλωσε ο ηθοποιός στην κάμερα της εκπομπής της Ελεονώρας Μελέτη.

Όσο για το αν προστατεύει την προσωπική του ζωή από τα φώτα της δημοσιότητας λέει: «Δεν έχω καταβάλλει καμία προσπάθεια για να είμαι ειλικρινής. Είναι ένα κομμάτι της ζωής μου που επιλέγω να μην εκθέτω. Ξέρουμε καλά σε ποια μέρη υπάρχουν φωτογράφοι και δημοσιογράφοι, οπότε αν εγώ είμαι με μία συντροφιά που δεν θέλω να εκθέσω δεν θα πάω σε ένα τέτοιο μέρος. Μην παρασυρόμαστε και λέμε ότι μας "ξεγελάνε" οι δημοσιογράφοι και οι φωτογράφοι, ξέρουμε πού είναι τα κοσμικά μέρη».

Ο Αντίνοος Αλμπάνης μίλησε ακόμα και για το ενδεχόμενο να επιστρέψει και πάλι στην τηλεόραση: «Την αγαπώ την τηλεόραση. Μου λείπει η τηλεόραση και η διαδικασία των γυρισμάτων, αλλά δύσκολα θα έμπαινα στη διαδικασία να κάνω κάτι τηλεοπτικό στην παρούσα φάση. Δεν ξέρω πια κατά πόσο οι παραγωγοί αμείβουν τη δουλειά του ηθοποιού στον βαθμό που οφείλει να αμείβεται ένας ηθοποιός και στο χρονικό διάστημα, επίσης, που οφείλει να αμειφθεί. Το να κάνω μια δουλειά και να πληρωθώ σε δύο χρόνια, δεν το θέλω. [...] Το έκανα το "ψώνιο" μου με την τηλεόραση. Το έχω χορτάσει, είμαι μια χαρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...