Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Μανωλίδου: Δεν απέχω από την τηλεόραση… λόγω Άδωνη

Με συνέντευξή της στο περιοδικό “People” του “Πρώτου Θέματος”, η Ευγενία Μανωλίδου προχωρεί σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση, τόσο για την προσωπική ζωή και τους σχεδιασμούς της, όσο και για τα νέα δεδομένα που έφερε στην καθημερινότητά της η υπουργοποίηση του συζύγου της Άδωνη Γεωργιάδη.


Σε σχετική ερώτηση μάλιστα, για το κατά πόσο επέλεξε να απέχει από την τηλεόραση, λόγω της προβεβλημένης πολιτικής θέσης του άνδρα της, η Ευγενία Μανωλίδου σημείωσε τα εξής:

“Δεν απέχω από την τηλεόραση. Η τηλεόραση δεν ήταν ποτέ η βασική μου ιδιότητα, η δουλειά μου, το όνειρό μου. Είμαι ευγνώμων που ήρθε στη ζωή μου, μου έδωσε πολλά, αλλά από την αρχή είχα πολύ ξεκάθαρη εικόνα ότι θα διαρκούσε για λίγο. Δεν είχα ούτε έναν ενδοιασμό για την επιστροφή μου στη μουσική, ακόμη και από το ξεκίνημά μου.

Η τηλεόραση αποτέλεσε τον δίαυλο επικοινωνίας μου με το κοινό που τώρα προσκαλώ στις συναυλίες μου”, τονίζει μεταξύ άλλων η Ευγενία Μανωλίδου με τη συνέντευξή της στο περιοδικό “People” του “Πρώτου Θέματος”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...