Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Kάτια Δανδουλάκη: «Στο Dancing δέχτηκα να πάω γιατί...»

Η Κάτια Δανδουλάκη είναι δεύτερη χρονιά στο Dancing with the stars! Πόσο δύσκολο είναι να κάνεi κριτική;


«Στην αρχή νόμιζα ότι δε θα είμαι ικανή να πω κάτι που μπορεί να απογοητεύσει πολύ τον άλλο. Μετά κατάλαβα ότι δεν μπορώ παρά να το κάνω. Όπως πολλά παιδιά έρχονται και μου λένε να δώσουν σε μια δραματική σχολή και τους λέω όχι.


Δεν θα έσπρωχνα ποτέ ένα παιδί αν δεν πίστευα σε αυτό. Έτσι λοιπόν όταν βλέπω κάτι, μου είναι αδύνατον να μην είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου.

 Στο «D.W..T.S» δέχτηκα να πάω γιατί κανένας από την κριτική επιτροπή δεν ειρωνεύεται τους παίχτες, όπως συνέβαινε στο παρελθόν σε άλλα παιχνίδια. Δεν θα πήγαινα ποτέ να κάνω σόου για τον εαυτό μου σε βάρος κάποιου. Αυτό με απωθεί βαθιά. Βλέποντας όμως ένα υγιές σόου, όπου έρχονται υγιέστατοι επώνυμοι άνθρωποι, οι οποίοι δουλεύουν σκυλίσια και εκτίθενται με τέτοιο τρόπο που προσωπικά δε θα είχα το κουράγιο, είμαι απολύτως ειλικρινής με τον εαυτό μου. Έχω βάλει πολλές φορές το μικρότερο βαθμό σε σχέση με τους άλλους όταν πραγματικά δεν με αγγίζει. Έχω καταλάβει ότι όταν χορεύει η ψυχή, τότε κερδίζεις» είπε χαρακτηριστικά η ηθοποιός στο περιοδικό Hello!

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...