Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Ο Λιάγκας θυμήθηκε την κόντρα του με τον Μουτσινά: «Εγώ χέστ@κ@, θα ξαναβρώ δουλειά»

Ο Γιώργος Λιάγκας σχολίασε τα όσα είπε η Ζέτα Μακρυπούλια για τη Σάσα Σταμάτη και χρησιμοποίησε ένα παράδειγμα! Ο παρουσιαστής θυμήθηκε την κόντρα του με τον Νίκο Μουτσινά!


«Εκτιμώ πάρα πολύ το ταλέντο του Μουτσινά, μου αρέσει πάρα πολύ και στο θέατρο και τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε μια πάρα πολύ καλή σχέση. Δεν με πειράζει το χιούμορ που μου κάνει, θεωρώ όμως ότι την πρώτη χρονιά στους Δέστε Τους έλεγε πράγματα λανθασμένα. 

Έβγαινε και έλεγε "Κύριε Μπούτο δεν βλέπετε τι λέει ο Λιάγκας;". Εγώ χέστ@κ@, θα ξαναβρώ δουλειά. Οι εξήντα άνθρωποι που δουλεύουν μαζί με μένα, με ποια λογική να βγαίνει κάποιος και να λέει κόψτε μια εκπομπή. Ήταν λάθος του και του το είπα και το έχει διορθώσει. Εγώ λοιπόν τότε, τον έβλεπα έξω τον Μουτσινά και δεν του μίλαγα.» είπε ο Γιώργος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...