Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Κλέλια Πανταζή: Τελευταία φορά που…

Το κορίτσι του Ανσάμπλ σήμερα μας χαρίζει φιγούρες στο Dancing with the Stars 4.  Πότε ήταν όμως η τελευταία φορά που...

Απογοητεύτηκες από την κριτική επιτροπή;
Το βράδυ που είχαμε επιλέξει το τραγούδι που μας θύμιζε μια προσωπική μας ιστορία. Εγώ το έζησα έντονα και οι κριτές είπαν ότι έκανα ρυθμική. Ευτυχώς, ο κόσμος δεν επηρεάστηκε και παρέμεινα.

Κάποιος σε νευρίασε;

Η αδελφή μου σήμερα το απόγευμα, που μου πήρε ένα ζευγάρι γόβες χωρίς να με ρωτήσει.

Ένιωσες ερωτευμένη;
Ίσως αρχίζω τώρα να το νιώθω.

Σε φλέρταραν;
Χτες βράδυ, που βγήκα για ένα χαλαρό ποτό μετά τις πρόβες χορού.

Έκλαψες;

Από νεύρα, την Κυριακή που χορέψαμε το τραγούδι με την προσωπική μας ιστορία, γιατί εμφανίστηκα πρώτη και λόγω της αυστηρής κριτικής που μου έκαναν.

Ξενύχτησες με τις φίλες σου;
Αυτό έχει να συμβεί πριν ξεκινήσουμε το Dancing.

Είπες ψέμματα στη μαμά σου;

Προχτές. Μου είχε δώσει μαζί ταπεράκι με φαγητό, σνίτσελ με πουρέ, και το έδωσα.

Μαγείρεψες στον σύντροφό σου;

Δεν μαγειρεύω. Πριν από δύο χρόνια είχα φτιάξει πένες αλά βότκα.

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί  με το ΘΕΜΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...