Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

ΜΥΡΤΩ ΚΟΝΤΟΒΑ "Συνεχίζουμε «βρώμικα»"

Η Μυρτώ Κοντοβά, η δημιουργός του «Μίλα μου βρώμικα», απαντά στις φήμες που θέλουν τη σειρά να μην ικανοποιεί το κανάλι, ξεκαθαρίζει τα όσα ακούγονται για τη σχέση της με το Μega και διαψεύδει τις φήμες που κάνουν λόγο για πρόωρη διακοπή του σίριαλ. Οπως τονίζει, τα γυρίσματα συνεχίζονται κανονικά και η σειρά θα ολοκληρωθεί στα 25 επεισόδια.

- Τι γεύση σου έχει αφήσει μέχρι στιγμής το «Μίλα μου βρώμικα»;
«Ακόμη δεν έχει κάτσει καλά καλά μέσα μου. Ξέρω ότι όταν τελειώσει, η σειρά θα μου αφήσει μεγάλο κενό γιατί είναι πολύ μεγάλο κομμάτι της ζωής μου. Είμαι σε μια τρέλα και οι ρυθμοί δεν αφήνουν περιθώρια για άλλα πράγματα, ούτε για να κάνω ακόμη απολογισμό».

- Το γεγονός ότι τα γυρίσματα γίνονται σε πολύ έντονους ρυθμούς ήταν κάτι που το περιμένατε ή προέκυψε επειδή ενδεχομένως κάτι δεν πήγε καλά;
«Φανταζόμουν ότι σε δύσκολες δουλειές στην τηλεόραση ποτέ δεν υπάρχει η άνεση που ονειρεύεσαι. Ξεκινώντας μια παραγωγή με χορό, τραγούδι, μιούζικαλ και animation, όταν την έχεις στο χαρτί σού φαίνεται ότι θα γίνει. Οταν μπαίνεις στη διαδικασία να γίνει, σαφέστατα σε κυνηγάει ο χρόνος».

- Τι στάθηκε εμπόδιο, τι δεν λειτούργησε τόσο καλά;
«Είναι πολλά πράγματα, δεν είναι ένα. Υπήρξαν αντικειμενικές δυσκολίες αλλά τελικά ό,τι προέκυψε, αντιμετωπίστηκε. Αλλαξαν πολλά από τη στιγμή που ξεκινήσαμε. Ενα από αυτά ήταν και οι άνθρωποι της παραγωγής με τους οποίους είχαμε συμφωνήσει. Ολα αυτά ήταν κραδασμοί. Αναγκάστηκα να κάνω διορθωτικές κινήσεις, να αλλάξω ό,τι δεν λειτούργησε. Σήμερα πια είμαι σε θέση να πω ότι όλη αυτή η περιπέτεια βγήκε σε καλό».

- Εχεις κάποιο παράπονο από το κανάλι ή από την εταιρεία παραγωγής;
«Οχι. Τα Χριστούγεννα δούλευα ασταμάτητα και με έπιασε το παράπονο που οι άλλοι έκαναν διακοπές κι εγώ δούλευα. Αλλά όταν πρόκειται για δουλειές τέτοιες, το “πακέτο” το τρώει πάντα ο δημιουργός. Επειδή έχω την καλλιτεχνική ευθύνη αυτής της δουλειάς έπρεπε να την αναλάβω όχι μόνο στα λόγια. Δεν μου αρέσει η λέξη παράπονο. Από τη συναισθηματική και ψυχολογική πλευρά, πρέπει να πω ότι κάποιες φορές ένιωσα κάπως... Υπήρξαν συνεργάτες που με απογοήτευσαν, υπήρξαν όμως και κάποιοι που την αγάπησαν αυτή τη δουλειά. Είναι πολύ δύσκολο για μια γυναίκα να ηγείται μιας ομάδας ανδρών στην τηλεόραση και να έχει το γενικό πρόσταγμα. Θα ήταν πολύ διαφορετικό αν ήμουν άνδρας. Για το κανάλι δεν θα μπορούσα να το πω αυτό, θα ήταν άδικο. Πήραμε από κοινού μια απόφαση και την ευθύνη για μια δύσκολη και ακριβή παραγωγή. Οταν είδαμε ότι χρειάστηκε να συζητήσουμε για το τι γίνεται και πού πάμε, το κάναμε».

- Σου ζήτησε το κανάλι να το επισπεύσεις;
«Οχι, αλλά το αποφάσισα εγώ. Σκόπευα να ανοίξει το μπαρ της σειράς πριν από τα Χριστούγεννα αλλά λόγω προγραμματισμού μετατέθηκε μετά τις γιορτές. Το “Μίλα μου βρώμικα” είναι μια καινούρια φόρμα. Ακριβώς επειδή είναι νέα πρόταση, κάθε δημιουργός ελπίζει στη μεγάλη τηλεθέαση. Τα νούμερά μας είναι σταθερά και περισσότερη σημασία έχει ότι τη γουστάραμε αυτή τη δουλειά και το κανάλι πήρε ένα ρίσκο και του βγήκε».

- Εσύ έκανες λάθη; «Ναι, έκανα λάθη. Αυτή η δουλειά είναι μεγάλο σχολείο. Ξέρω ότι όταν πρόκειται για μεγάλες ευθύνες γίνονται και λάθη. Δεν γίνομαι όμως τόσο αυστηρή με τον εαυτό μου. Τα λάθη διορθώνονται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...