Αν και από την πρώτη μέρα δεν βγαίνουν ασφαλή συμπεράσματα, ας δούμε τι έδειξε το ραβασάκι της AGB.
Συγκεκριμένα χθες 27 Σεπτεμβρίου στην πρεμιέρα τους οι πρωινές εκπομπές έκαναν:
«Καφές με την Ελένη»: 20,8% στο γενικό σύνολο τηλεθέασης και 27,4% στο νεανικό κοινό.
«10 με 1 μαζί»: 19,1% στο γενικό σύνολο τηλεθέασης και 18,9% στο νεανικό κοινό.
Η μάχη των δυο πρωινών στις υπόλοιπες κατηγορίες
Στο 15-44 που ενδιαφέρει τους διαφημιστές η Ελένη ξεπέρασε το 30% (31,6%) και οι άνδρες του ΑΝΤ1 έφτασαν στο 22,6%
Στις γυναίκες 15-44, το 54,5% ειδε Alpha και μόνο το 11,7% προτίμησε το δίδυμο Καραμέρου-Χαριτάτου
Στους άνδρες 25-44 το τηλεοπτικό κοινό μοιράστηκε. 15,1% και 15% αντίστοιχα
Στις γυναίκες 25-44 προτιμήθηκε ο "Καφές με την Ελένη" (40%) σχεδόν 12 μονάδες πιο ψηλά από το πρωινό του ΑΝΤ1 (28,1%)
Στις γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας (35-44) η διαφορά μειώθηκε. Alpha 27,2% - ANT1 19%
Τέλος στους άνδρες 25-44, το δίσυμο του ΑΝΤ1 κέρδισε με οριακή διαφορά (22,3% έναντι 20,2%)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.