Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Ποιο τραγούδι.... αφιέρωσε στο γιο του ο Γιώργος Λιάγκας;

Ότι θα γίνει χαζομπαμπάς φαίνεται από χιλιόμετρα! Απλά εμείς δεν γνωρίζαμε μέχρι που φτάνει η τρέλα του, αλλά και πόσο είναι... "ερωτευμένος" με το γιο του.

Το καταλάβαμε το μεσημέρι της Τρίτης όταν σε μεγάλα κέφια.... αφιέρωσε ένα τραγούδι μέσα από τη ραδιοφωνική του εκπομπή στο μωρό που έρχεται σε τρεις μήνες...

Ακόμη πιο "κουφό", όμως, κι από τη χειρονομία του αυτή ήταν το ίδιο το τραγούδι που επέλεξε. Κρατηθείτε: «Γιε, γιε μου τι περιμένεις πε μου... Γιε μου, γιε μου, είναι αβάσταχτος ο πόνος μου καλέ μου...», τραγουδούσε όλο το μεσημέρι ο Λιάγκας! Που να γεννηθεί κιόλας ο γιος του, θα το... χάσει εντελώς το μυαλό του... ο ψηλός!

http://www.markos.tv/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...