Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΜΟΥΤΑΦΗ: "Δεν είμαι παιδί της τηλεόρασης"


Τα τούρκικα σίριαλ αυτή τη σεζόν έχουν κατακλύσει τη μικρή οθόνη.

Σε πρόσφατη συνέντευξή της η Ελισάβετ Μουτάφη ρωτήθηκε για το εάν την έχει ενοχλήσει η συγκεκριμένη "μόδα".

Αναρωτιέστε τι απάντησε; "Δεν τα έχω παρακολουθήσει, λόγω δουλειάς, γιατί δεν έχει τύχει, αλλά και ούτε μ' αφορά.Εγώ δεν είμαι παιδί της τηλεόρασης. Επειδή δεν έχω παρακολουθήσει τα τουρκικά σήριαλ, δεν μπορώ να τα κρίνω.

Πρακτικά είναι ένα φτηνό προϊόν. Τώρα είναι μόδα. Και στο παρελθόν συνέβη κάτι αντίστοιχο με τα αμερικάνικά. Οι Τούρκοι πουλάνε τις σειρές τους κι εμείς τις αγοράζουμε γιατί είναι πιο οικονομικές. Σαφώς και θεωρώ πως είναι σοβαρό, εφόσον δεν υπάρχει ελληνική μυθοπλασία" δήλωσε στο περιοδικό Super tv.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...