Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Επιστρέφει στην τηλεόραση ο Γιώργος Καπουτζίδης

«Μου έλειψε λίγο η δημιουργική τρέλα. Είναι χαρά μου, όταν γράφω κάποιο σενάριο, να βυθίζομαι και να χάνομαι στον κόσμο των ηρώων μου»


Στη νέα του δουλειά, αλλά και τη διαχρονικότητα του «Παρά Πέντε» αναφέρθηκε ο Γιώργος Καπουτζίδης στην τελευταία του συνέντευξη.

Ο σεναριογράφος και ηθοποιός δήλωσε θετικός στο να επιστρέψει στα τηλεοπτικά δρώμενα. «Ναι, έτσι λέω, να επιστρέψω. Αν πάνε όλα καλά. Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να μιλήσω. Ετοιμάζω κάτι για τον Οκτώβριο του 2014» είπε και συμπλήρωσε σχετικά με το πόσο του έλειψε η μικρή οθόνη: «Μου έλειψε λίγο η δημιουργική τρέλα. Είναι χαρά μου, όταν γράφω κάποιο σενάριο, να βυθίζομαι και να χάνομαι στον κόσμο των ηρώων μου».

Σχετικά με το «Παρά Πέντε» και το γεγονός ότι ακόμα το παρακολουθούμε στην τηλεόραση είπε στο περιοδικό «7 Ημέρες TV» ο Γιώργος Καπουτζίδης: «Δες σας κρύβω ότι ήλπιζα στη διαχρονικότητα της συγκεκριμένης δουλειάς. Δεν πίστεψα ποτέ ότι ήταν μόδα της εποχής. Εκτός από τις χιουμοριστικές ατάκες το σίριαλ περιλαμβάνει κάποια πολύ σημαντικά μηνύματα, όπως είναι η νίκη του καλού απέναντι στο κακό, η διαφορετικότητα, η φιλία, η ομαδικότητα, η αξία της ηθικής και το πόσο σημαντικό είναι να υπερασπίζεσαι τα πιστεύω σου», συμπληρώνοντας, «Μακάρι να με έχει ο Θεός καλά και να δουλεύω μέχρι τα 80 μου. Είναι φυσιολογικό κάποιες δουλειές να πάνε πολύ καλά και κάποιες όχι».

Τέλος, αποκάλυψε τι τον ιντριγκάρει περισσότερο, η δουλειά του ηθοποιού, του σεναριογράφου ή του παρουσιαστή: «Δεν μπορώ να σας πω τι με ιντριγκάρει περισσότερο. Μπορώ όμως να σας πω ότι το πιο δύσκολο είναι να γράψεις ένα σενάριο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...