Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Δούκισσα Νομικού: Κάνω το Dancing με τον δικό μου τρόπο

«Διαβάζω όσα γράφονται, κρατάω κάποια πράγματα από ανθρώπους που εκτιμώ, αλλά από εκεί και πέρα δεν θα κάτσω να ασχοληθώ πολύ»


Για όσα έχουν γραφτεί και ακουστεί για εκείνη το τελευταίο διάστημα σχετικά με το «Dancing With The Stars», αλλά και τη Ζέτα Μακρυπούλια μίλησε η Δούκισσα Νομικού το μεσημέρι της Παρασκευής στην εκπομπή «Το Πρωινό». 

«Τη Δευτέρα, μετά την πρεμιέρα, δεν είδα τίποτα γιατί “γράφαμε” το “ΟΛΑ”. Το ίδιο και την Τρίτη, οπότε δεν είχα προλάβει να ενημερωθώ, να δω τι γράφεται και λέγεται. Διαβάζω όσα γράφονται, κρατάω κάποια πράγματα από ανθρώπους που εκτιμώ, αλλά από εκεί και πέρα δεν θα κάτσω να ασχοληθώ πολύ. Το περίμενα, αλλά δεν βρίσκω τον λόγο να γίνεται συζήτηση για αυτό», είπε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά η Δούκισσα μιλώντας για το ξεκίνημά της στο Dancing With The Stars και τη σύγκρισή της με τη Ζέτα Μακρυπούλια.

Όσο για το αν είχε ενδοιασμούς σχετικά με το αν έπρεπε να δεχτεί την πρόταση του ΑΝΤ1; «Είναι δυνατόν; Μου δίνεται μια τόσο μεγάλη ευκαιρία, που μου αρέσει τόσο πολύ και θα κάτσω να σκεφτώ “να το κάνω ή να μην το κάνω;” και “αν το κάνω, θα πουν αυτό...”;», είπε και συνέχισε: «Η σύγκριση δεν ήταν αφορμή για να με κάνει να κολλήσω και να πω “όχι”. Συγκεντρώνομαι στον στόχο μου, αγαπώ πάρα πολύ αυτό που κάνω. Αγαπώ αυτή την εκπομπή, την έβλεπα, μου αρέσει πάρα πολύ ο χορός, οπότε δεν μπήκα στη διαδικασία να κάνω παραπάνω σκέψεις. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ, αλλά όταν μου έγινε η πρόταση από τον κ. Λάτσιο ενθουσιάστηκα! Ξαφνιάστηκα πολύ βέβαια...».

Τέλος, η Δούκισσα Νομικού συμπλήρωσε: «Δεν σκέφτομαι να μην μοιάσω σε κάποιον γιατί τότε δεν θα είμαι αυθόρμητη. Να προσέξω να μην πω ή να πω κάτι και τι θα κάνω; Είμαι αυτή και κάνω κάτι με τον δικό μου τρόπο. Αν μοιάζει ή πάει να μοιάσει, αυτό δεν με αφορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...