Του Επικοινωνιολόγου Θανάση Παπαμιχαήλ
Η ίδια κατάρα μας κατατρέχει άπαντες κάθε, μα κάθε, καλοκαίρι. Επαναλήψεις επί επαναλήψεων σε όποιο κανάλι κι αν κάνεις ζάπινγκ. Και όχι μόνο στα σίριαλς και στις ταινίες, αλλά και σε εκπομπές επικαιρότητας! Αστεία που δεν είναι πλέον αστεία, είναι μια ακόμα παρενέργεια των καλοκαιρινών εκπτώσεων των τηλεοπτικών καναλιών. Λες και τώρα με την οικονομική κρίση, αλλά και πριν, όλοι οι Έλληνες τον Ιούλιο και τον Αύγουστο απομονώνονται σε ερημικές παραλίες που δεν φτάνει η ΔΕΗ ή κατακλύζουν τα θερινά θέρετρα. Άπαντες στις βεράντες με την TV απέναντι.Βάσει στοιχείων της AGB, τα μεσοανώτερα κοινωνικά στρώματα παρακολουθούν περισσότερο τηλεόραση. Ο κανόνας αυτός ισχύει βεβαίως και αυτό το καλοκαίρι, αφού οι διακοπές τους περιορίζονται δραστικά μη διαθέτοντας τα απαραίτητα κονδύλια για πολυήμερη διαμονή σε ξενοδοχεία και παραθεριστικά κέντρα. Γιατί όπως και να το κάνουμε οι Έλληνες δεν έχουν την άνεση πια να φεύγουν για δυο μήνες διακοπές… Μια εβδομάδα διακοπών σύμφωνα με τις έρευνες πάμε και μάλιστα και αυτή με το ζόρι…Αποτέλεσμα; Να μένουμε σπίτι και να παρακολουθούμε ευλαβικά έναν ακόμα στολισμό χριστουγεννιάτικου δέντρου δίπλα από το τζάκι, όταν έξω έχει 40 βαθμούς κελσίου ή να θέλουμε να γελάσουμε με χιλιοειπωμένα αστεία από τη χειμωνιάτικη επικαιρότητα.Κάθε καλοκαίρι «τα ίδια Παντελάκι μου, τα ίδια Παντελή μου» όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός. Κι αν μας αρέσεις θα μας πούνε. Αφήστε που μόνο έτσι θα δουλέψουν και τα video clubs…
giauto yparxoyn kai ta dvd pleon bale ena kai des emas mas aresoun oi epanalhpreis.
ΑπάντησηΔιαγραφή