Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Θρασκιά: «Νομίζω ότι έχω τσαλακωθεί πολύ»

H Ράνια Θρασκιά σε μία αποκαλυπτική της συνέντευξη στο περιοδικό «People» απαντά σε όλα τα «καυτά» ερωτήματα…

Για την εκπομπή που παρουσιάζει στον Ant1 «Ellate»,  είπε πως είναι ακριβώς αυτό το αντικείμενο με το οποίο ήθελε να ασχοληθεί ενώ για το συμβόλαιό της με το κανάλι του Αμαρουσίου σημειώνει «Δεν μπορώ να δώσω τις λεπτομέρειες ενός συμβολαίου αλλά αυτή τη στιγμή όλη μας η βαρύτητα έχει πέσει σε αυτούς τους τρεις μήνες και με δεδομένη την αμοιβαία επιθυμία να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία».

 Η Ράνια που τώρα νιώθει  πιο ασφαλής, μιας και «το χειρότερο που φανταζόταν της συνέβη, το να μείνει δηλαδή χωρίς δουλειά», όσο ήταν εκτός τηλεόρασης περνούσε τις μέρες της «όπως κάθε Ελληνίδα μαμά», με εξαιρέσεις  τις επαγγελματικές συναντήσεις που είχε.


Η γλυκιά ξανθιά παρουσιάστρια απαντά στις φήμες περί κόντρας με τη Τατιάνα Στεφανίδου αλλά και στα σενάρια που τη θέλουν το χειμώνα στο πλάι των ΚαραμεροΧαριτάτων…

Για τα όσα ακούστηκαν ότι είναι το αντίπαλο δέος της Τάτι, απαντά «Ελπίζω να μην με αντιλαμβάνεται κανείς ως τιμωρό κάποιου. Είμαι μια παρουσιάστρια δημοσιογράφος που κλήθηκε να κάνει μια συγκεκριμένη εκπομπή για αυτούς τους τρεις μήνες. Δεν μπορώ να μπω σε όλα αυτά τα σενάρια. Και ειλικρινά, ακόμα και να ίσχυε, δεν θα μπορούσα να το ξέρω. Δεν έχω εισπράξει κάτι τέτοιο, πάντως, ούτε ως υπόνοια από τη συμπεριφορά των ανθρώπων του Ant1 και από αυτά που εμείς συζητάμε για περαιτέρω συνεργασία. Τώρα οτιδήποτε περισσότερο πω είναι περιττό και χωρίς απόδειξη από μέρους μου. Και δεν έχω την πολυτέλεια να αναλύσω όσα λέγονται και γράφονται, όταν έχω ελάχιστο χρόνο για να προετοιμάσω μια ζωντανή εκπομπή».

Για φήμες περί συνεργασίας με τους παρουσιαστές του «10 με 1 μαζί» απαντά «Δηλαδή εγώ είμαι πασπαρτού και όχι παρουσιάστρια του Ellate; Δεν μπορώ να μπω στη θεωρητική διαδικασία και να κάνω δηλώσεις».

Η Ράνια δε φοβάται να τσαλακωθεί… «Με βοηθάει πολύ το conceptτης εκπομπής γιατί είναι… κανονικό. Όλοι οι άνθρωποι προβληματίζονται, ενημερώνονται, αγωνιούν, χαίρονται, γελάνε αστειεύονται, αυτοσαρκάζονται. Έτσι κι εμείς, κι εγώ. Δεν έχω πρόβλημα με τα τσαλακώματα. Νομίζω ότι έχω τσαλακωθεί πολύ. Στο πρωινό έκανα καραόκε, χόρεψα ζεϊμπέκικο, έπαιξα τουρτοπόλεμο. Απλά έχω ένα δικό μου τσαλάκωμα, γιατί είμαι συγκρατημένη είμαι τέτοιου είδους άνθρωπος. Θα ξεκρατηθώ χωρίς ποτέ να πάψω να είμαι ο εαυτός μου».

Τέλος εξομολογείται πως ο μισθός που παίρνει τώρα είναι μειωμένος σε σχέση με αυτόν που έπαιρνε στο Alter αλλά «αυτή την εποχή δεν έβαλα προτεραιότητα τα χρήματα που θα ζητούσα, έβαλα προτεραιότητα να επιστρέψω με το conceptπου μου ταιριάζει. Δεν έκανα παραχώρηση στους συνεργάτες, στο περιεχόμενο, στον τρόπο που θα βγει προς τα έξω η εκπομπή. Νομίζω ότι είμαι μια καλά αμειβόμενη παρουσιάστρια». STAR.GR
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...