Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Στέλιος Μάϊνας: «Προστατεύω την προσωπική μου ζωή»

Άγνωστες πτυχές της προσωπικής κυρίως ζωής του, αλλά και της ιδιοσυγκρασίας του, οι οποίες δεν ήταν ιδιαίτερα γνωστές στο ευρώ κοινό αποκαλύπτει  σε συνέντευξή του ο Στέλιος Μάϊνας .

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απόψεις του σχετικά με την προσωπική του ζωή, η οποία όπως λέει ήταν πάντα διαχωρισμένη. «Πάντα ήταν διαχωρισμένη. Προστατεύω την ζωή μου, δεν μ’ αρέσει να την προβάλλω, όπως δεν μ’ αρέσει να αυτοπροβάλλομαι. Μπορώ ευχαρίστως να σου μιλήσω για εμένα μέσα από έναν ρόλο, αλλά τα υπόλοιπα δεν βρίσκω πως έχουν νόημα. Από πιτσιρίκια μας μάθαιναν πως ο ηθοποιός είναι ένα άγραφο χαρτί το οποίο αποτυπώνει τις εντυπώσεις και τα ερεθίσματα από το περιβάλλον του. Γι’ αυτό κι εμείς, έχουμε τεράστια ανάγκη, για να ερμηνεύσουμε έναν ρόλο, να πάρουμε ερεθίσματα από τον σκηνοθέτη, από τους συμπαίκτες μας, από το κείμενο. Υπάρχουν ηθοποιοί που είναι personaeκαι ηθοποιοί που είναι ουδέτεροι, ερμηνευτές. Εγώ είμαι ουδέτερος, δεν είμαι ο ηθοποιός με τον ισχυρό χαρακτήρα που θα τον επιβάλλει στους ρόλους. Ξεκινάω από το μηδέν. Είναι τρόπος δουλειάς κι εγώ αυτόν έχω διαλέξει». 

Στην συνέντευξή του, ο ηθοποιός μιλά και για τον γιο του, ο οποίος είναι 21 ετών. Αφορμή στέκεται η συζήτηση περί φόβου και ανασφάλειας των γονιών στην σύγχρονη εποχή σχετικά με το μέλλον των παιδιών τους. 

«Ο γιος μου είναι 21 χρόνων, σκηνοθέτης, παίχτηκε η πρώτη του ταινία μικρού μήκους στο Φεστιβάλ της Δράμας και δεν του δίνω καμία συμβουλή. Δεν πρέπει να δίνεις συμβουλή στους νέους, γιατί έχουν την ανάγκη να λειτουργήσουν με τη δική τους προσωπικότητα. Όποια συμβουλή κι αν δώσεις, μπορεί να λειτουργήσει υποδόρια, αλλά επιφανειακά θα σου πει «άσε με να μάθω μόνος μου». 

Αυτό που παίρνει ο γιος μου είναι η στάση ζωής των γονιών του. Κάθε παιδί θέλει να δημιουργεί και έτσι πρέπει το δικό του σύμπαν. Τον αφήνων λοιπόν και δεν επεμβαίνω». Οσο για το Νησί, που φέτος μονοπωλεί το ενδιαφέρον των τηλεοπτικών σειρών; 

«Ηταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμένα. Τώρα που τελειώνει η δουλειά μας συνειδητοποίησα ότι ήταν ένας άθλος. Δουλειά καθόλου συνηθισμένη που έγινε εξολοκλήρου στην Κρήτη, με μία δύσκολη παραγωγή με φιλόδοξες προοπτικές. Το casting εξαιρετικό, οι συνεργάτες σπουδαίοι. Είναι μεγάλη μαγκιά από το Mega, σε μία δύσκολη εποχή, που η γενική τάση είναι να πουλάνε όλοι «ζαχαρωτά», για να γλυκάνουν τον κόσμο από την κρίση, να δίνει στο κοινό του ένα τόσο διαφορετικό θέμα». Πηγή:Votre Beaute

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...