Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Δάνης Κατρανίδης: «Ζω στο κόκκινο".

Ένας εκ των πρωταγωνιστών της σειράς «Τα Μυστικά της Εδέμ», ο Δάνης Κατρανίδης, βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Πρωινό Mou» και μίλησε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά για τη σειρά, αλλά και τα δικά του παιδικά χρόνια.

«Βλέπω κάθε μέρα μετά την παράσταση τα "Μυστικά της Εδέμ". Κάθε μέρα πρέπει να πηγαίνεις ένα βήμα παρακάτω. Να ξεπερνάς τις ατέλειές σου. Αναμετριέσαι κάθε μέρα εσύ και οι αδυναμίες σου. Θέλω να πιστεύω ότι έχω εξελιχθεί από τότε που ξεκίνησα».

Στη συνέχεια, αποφεύγοντας να απαντήσει σε ερωτήσεις σε σχέση με την προσωπική του ζωή, είπε:

«Ζω στο κόκκινο. Ήμουν και είμαι άνθρωπος που ό,τι κάνω, το κάνω σε υπερβολικό βαθμό. Ερωτεύομαι σε υπερβολικό βαθμό. Δεν είμαι του συμβιβασμού....
Κάνω μικροσυμβιβασμούς ώστε να δώσω στον άλλο το χώρο να νιώσει ελεύθερος». Όταν ο Γιώργος Λιάγκας τον ρώτησε αν έχει γενικά στη ζωή του σημείο αναφοράς μία γυναίκα, απάντησε: «Είναι υποκριτής όποιος άντρας πει ότι δεν έχει σημείο αναφοράς μία γυναίκα».
Τέλος, ο καταξιωμένος ηθοποιός σχολίασε τα παιδικά του χρόνια: «Μεγάλωσα με πάρα πολύ αγάπη. Είμαι μοναχοπαίδι. Δέχτηκα πολλή προσοχή και τρυφερότητα. Είμαι από τη φύση μου δοτικός. Έτσι νιώθω, έτσι έχω μεγαλώσει, έτσι είμαι».

tvnea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...