Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Κουράζεται στις πρόβες, αλλά, μην ανησυχείτε, η Ευγενία Μανωλίδου είναι κοντά του..!

Όλοι ξέρουμε, πως ο Τρύφωνας Σαμαράς, δεν έχει και την καλύτερη φυσική κατάσταση.. παρολαυτά είπε το ναι στο show χορού, έστω κι αν ξεπατώνεται...!

Πάντως η Ευγενία Μανωλίδου τον είχε προειδοποιήσει..!

«Μιλούσαμε με την Ευγενία Μανωλίδου, την οποία αγαπώ πολύ, αφού είναι μια από τις μεγάλες μου συμπάθειες, και μου έλεγε: “Τρύφωνα, είναι αρκετά κουραστικό, έχει πολλές πρόβες”.

Αλλά εγώ ποτέ δεν πίστευα ότι θα ήταν τόσο εξαντλητικό. Τώρα που ξεκίνησα, δεν είναι αυτό που φανταζόμουν, κάτι τύπου πιρουέτες. Αυτές τις μέρες κάνουμε πρόβες το τανγκό που θα χορέψουμε την Κυριακή. Είναι πολύ δύσκολο, αλλά ευτυχώς έχω μαζί μου μια πολύ καλή χορεύτρια, την Κλόντια-Άννα Στόγια, που με βοηθάει τρομερά και έχει υπομονή μαζί μου»
http://www.athensbars.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...