Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Οι Ράδιο Αρβύλα, ο Παπαδάκης και το… φεγγάρι!

Ο Γιώργος Παπαδάκης είχε την τιμητική του στην εκπομπή των «Ράδιο Αρβύλα» την Παρασκευή.

Τα βιντεάκια από την εκπομπή έδιναν και έπαιρναν. Εκεί όμως που ο Κανάκης και η παρέα του έδωσαν ρέστα ήταν όταν έδειξαν βίντεο με τον Γ. Παπαδάκη να εκμυστηρεύεται στους συνεργάτες του τι θα έκανε αν ήταν ο πρώτος άνθρωπος που θα πατούσε στο φεγγάρι.

«Μου την είχε σπάσει ο Γκαγκάριν γιατί καθόμασταν με την παρέα μου και λέγαμε, κοίτα να δεις αυτός πάτησε το χάρτινο το φεγγαράκι του Χατζηδάκι και μπορεί και να το… κατούρησε. Γιατί μη μου πεις, εγώ αν ήμουν στη θέση του αστροναύτη θα το κατούραγα»!!!!

Τι ήταν να εκφράσει δημόσια ο κυρ Γιώργος αυτήν του την επιθυμία; Έπεσε η καζούρα σύννεφο!!!

«Βρε αγόρι μου, τόσα πάρκα, τόσα δέντρα έχουμε εδώ, το φεγγάρι βρήκες να πας να κατουρήσεις; Όπως επίσης πρέπει να σου πούμε Γ. Παπαδάκη, κοίταξε το αυτό, πήγαινε κάπου να το πεις γιατί οι υπόλοιποι άνθρωποι δεν θέλουν πως και πώς να πάνε στο φεγγάρι για να το κατουρήσουν», του απάντησε ο Κανάκης.

Δείτε τι καζούρα έπεσε στον Παπαδάκη από τους «Ραδιοαρβυλιώτες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...