Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Ποιος είδε τον Γαβαλά και δεν τον φοβήθηκε! Τι λέει για Κωστόπουλο και τηλεκριτικούς!

Ο Λάκης Γαβαλάς σε συνέντευξή του μιλά για τις αρνητικές κριτικές, που δέχθηκε!


«Περνάω διάφορες διακυμάνσεις όσον αφορά τις κριτικές που δέχομαι. Κανείς δεν με ξέρει τόσο ώστε να με κρίνει. Είμαι πολύπλευρο άτομο. Καμιά φορά ακόμα και εγώ απορώ με τον εαυτό μου. Δεν ξέρω πως κατάφερνα στο παρελθόν να δουλεύω με τόσους εντατικούς ρυθμούς, πως άντεξα τη φυλακή ή πως μπορώ να δίνω στο dancing την «προίκα» μου. Που είναι η αισιοδοξία και το glamour μου. Θεωρώ πως η παρουσία μου δίνει στο σόου μία επιπλέον ώθηση» λέει χαρακτηριστικά στο περιοδικό ΕΓΩ ο σχεδιαστής και επιχειρηματίας.


Και τονίζει για τις κριτικές: «Έχω μάθει τόσο στις καλές όσο και στις κακές κριτικές όταν έκλεισε ο κύκλος της φυλακής, πίστευα ότι θα με αντιμετώπιζαν με μια σχετική επιείκεια. Χαίρομαι που ο κόσμος κατάλαβε ότι δεν ήρθα σ' αυτό τον πλανήτη για να τον ταλαιπωρήσω, αλλά για να τον διασκεδάσω, να του δώσω το εμπόρευμά μου, να είμαι δίπλα μου. Δίνω ψυχή και σώμα. Δεν μπορούν λοιπόν κάποιοι τηλεκριτικοί να με κρίνουν με τέτοια εμπάθεια, ακόμα και αν δεν χορεύω καλά. Προσφέρω άλλα πράγματα. Υποτιμούν τόσο πολύ το κοινό που με ανεβάζει στην πρώτη θέση με την ψήφο του; Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να αναδειχτώ ως ο καλύτερος χορευτής; Θα με πάρει κανένα σχήμα στα μπουζούκια ή θα εμφανιστώ στην Λυρική Σκηνή; Εγώ προσφέρω στο παιχνίδι την ατάκα, το χιούμορ μου. Αυτά είναι πιο ουσιαστικά από το να χορέψω paso doble. Δεν επιθυμώ και δεν με ενδιαφέρει να αναλωθώ σε αυτό».

Τα πιο αρνητικά του σχόλια τα προκάλεσε η εμφάνισή του ως Ερμής... «Ναι γιατί δεν ξέρει πως θα είναι οι επόμενες εμφανίσεις μου»!

Και λέει για την εν λόγω εμφάνισή του στο Dancing: «Δεν την θεώρησα κακόγουστη, αλλά τολμηρή για τα δεδομένα του Dancing...». Όσο για τις κριτικές που του ασκήθηκαν από τις πρωινές ψυχαγωγικές εκπομπές δηλώνει: «Με ενόχλησε μια συγκεκριμένη τηλεκριτικός που ενέπλεξε, μεταξύ άλλων, την περιπέτειά μου με την φυλακή, λέγοντας παράλληλα ότι οι υπεύθυνοι του καναλιού κακώς με επέλεξαν για το show. Δε νομιμοποιείται, επικαλούμενη τη δημοσιογραφική της ιδιότητα, να δικάζει ανθρώπους. Είναι εισαγγελέας; Όχι! Δεν έχει το δικαίωμα να εκφράζεται όπως θέλει όταν αναφέρεται σε προσωπικά δεδομένα άλλων ανθρώπων. Και εν πάση περιπτώσει δεν μπορεί να βγάζει τις κόντρες που ενδεχομένως να έχουν τα κανάλια μεταξύ τους σε έναν άνθρωπο εξήντα ενός χρονών με προβλήματα που του έχουν προκαλέσει η ίδια του η χώρα. Εγώ δεν χρεοκόπησα μόνος μου... Και ούτε μπορεί η εν λόγω κυρία να βγάζει τα απωθημένα της σε ένα άτομο».

Όσο για τον Πέτρο Κωστόπουλο λέει: «Ο Πέτρος «μάζεψε» στη συνέχεια όσα είπε. Επιπλέον πριν από λίγες ημέρες ο συγκεκριμένος ήταν στην εκπομπή με μία κυρία που έκοβε γουνάκια και μετά ο ίδιος φορούσε αυτό το αχαρακτήριστο χνουδωτό πράγμα σαν ζακέτα περισσότερη ώρα απ' όσο κρατάει μια δική μου χορογραφία. Εγώ τι πρέπει να πω; Δεν ήταν κακόγουστο αυτό; Μα και ο ίδιος show κάνει! Δηλαδή για να καταλάβω... Καθαρίζει κρεμμύδια και τον πείραξε ξαφνικά που εγώ ντύθηκα Ερμής; Όλοι πια είναι της Λυρικής και του Μεγάρου;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...