Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Όταν η Ελεονώρα Μελέτη συνάντησε τον πρώην της

«Ήμασταν καλεσμένοι στο ίδιο event»


Τον πρώην σύντροφό της, Γιάννη Ολζιέρσκι, συνάντησε η Ελεονώρα Μελέτη το βράδυ της Τετάρτης και το μεσημέρι της Πέμπτης το σχολίασε στην εκπομπή «Μελέτησέ το!».


«Αν εσύ έβλεπες ξαφνικά μπροστά σου το κορίτσι του πρώην σου πώς θα αντιδρούσες;», ρώτησαν οι συνεργάτες της με την Ελεονώρα Μελέτη να αποκαλύπτει: «Εγώ δεν έχω τέτοια θέματα, παιδιά... Για να μη σας πω ότι έχω βάσιμες υποψίες ότι πρέπει να το είδα χθες! Δεν μπόρεσα να καταλάβω αν ήταν αυτή η όχι, αλλά επειδή αισθάνθηκα ότι μάλλον έχω δημιουργήσει θεματάκι, έφυγα».

Στη συνέχεια, μάλιστα, η παρουσιάστρια του Star απάντησε στα «πειράγματα» των συνεργατών της: «Εγώ δεν βγαίνω με τον πρώην μου. Ε, τι, απαγορεύεται να βρεθείς σε έναν κοινόχρηστο χώρο; Και τι πειράζει που συνοδευόταν; Κι εμένα με συνόδευε ο αδελφός μου, ο κολλητός μου και η γυναίκα του αδελφού μου. Είναι κακό; Ήμασταν καλεσμένοι στο ίδιο event».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...