Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Έχω προτάσεις και από άλλα κανάλια»

«Έχω υποδεχθεί και έχω αποχαιρετήσει αρκετούς συνεργάτες του καναλιού...»
 Στο περιοδικό 7 ΜΕΡΕΣ TV και τη Νιόβη Καραπιπέρη μιλάει η Βίκυ Χατζηβασιλείου, η οποία αποκαλύπτει πως εξακολουθεί να δέχεται προτάσεις εκτός Alpha...

Τόσα χρόνια δεν μπορεί να μην είχατε προτάσεις για άλλα κανάλια.

Είχα κι εξακολουθώ να έχω.

Κι όμως, μένετε στον Alpha.

Ναι, γιατί δεν βρίσκω το λόγο να φέρω αναστάτωση στους συνεργάτες μου ή στο ίδιο το κανάλι.

Το οικονομικό δεν σας δελεάζει;

Αυτό δεν είναι πάντα το κριτήριο με το οποίο παίρνεις αποφάσεις. Εγώ ακολουθώ κυρίως το ένστικτό μου κι αυτό μου λέει ότι είμαστε μια χαρά εκεί που είμαστε. Άλλωστε, σε αυτό το κανάλι οφείλω πολλά. Το περιβάλλον έχει αλλάξει τόσες φορές κι εμείς επιβιώνουμε. Έχω υποδεχθεί και έχω αποχαιρετήσει αρκετούς συνεργάτες του καναλιού, αλλά αυτό δεν σημαίνει κάτι. Αν πιστεύεις αυτό που κάνεις και πιστεύεις στον εαυτό σου, παραμένεις και οι υπόλοιποι ...πηγαινοέρχονται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...