Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Μενεγάκη: Πρώτα της πήρε την εκπομπή και μετά την κάλεσε στο στούντιο

​Καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη ήταν η Κατερίνα Καραβάτου, ένα πρόσωπο  που έχει συζητηθεί έντονα, καθώς στη θέση της εκπομπής που είχε η ίδια στον Alpha, μπήκε η Μενεγάκη και εκείνη έχασε τη δουλειά της.

Η παρουσιάστρια μίλησε για τη δύσκολη περίοδο που πέρασε και την γέννηση του μωρού της λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση του σταθμού για την αποχώρησή της.

«Ήταν πολύ απότομο. Είχα στο μυαλό μου ότι θα συνεχίσει η εκπομπή. Δεν είναι εύκολο να σου συμβαίνει αυτό» είπε η Κατερίνα και η Ελένη της απάντησε:«εγώ αισθάνθηκα απαίσια».

Η Μενεγάκη συνέχισε λέγοντας «όταν εγώ ήρθα στον Alpha το 2005. Όταν ήρθα ρώτησα και μου είπαν ότι υπάρχει πρωινό και μου είπαν θέλουμε να φτιάξουμε και μεσημεριανή ζώνη. Πήγες εσύ μεσημέρι και εγώ το πρωί. Εγώ τον Σεπτέμβρη έμαθα πως δεν θα συνεχίσουμε  το «Κους Κους» και είχα δυο επιλογές. Να μείνω στο πρωινό μόνη μου χωρίς εκπομπή πριν και μετά ή να κολλήσω με όλο το πρόγραμμα. Το ίδιο ξάφνιασμα ένιωσες κι εσύ, το ίδιο κι εγώ. Έκανα 16 χρόνια το ίδιο πράγμα. Ήταν σαν να αλλάζεις τα δεδομένα μου. Ήταν όλη μου η ζωή προγραμματισμένη πάνω σε αυτό».

Η Κατερίνα συνέχισε λέγοντας «έμεινα χωρίς δουλειά σε μια φάση που δεν το υπολόγιζα. Ήμουν πολύ σοκαρισμένη και ανήσυχη για το μωρό. Γέννησα 8 μέρες μετά την ανακοίνωση αυτού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...