Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Η οδυνηρή εμπειρία του Παπαδάκη με την Αγλαΐα και τον νερουλά

Ο Γιώργος Παπαδάκης σήμερα αποκάλυψε μια οδυνηρή εμπειρία που είχε στα παιδικά του χρόνια με την... Αγλαϊα!


Ο νερουλάς της γειτονιάς του κάθε φορά που τον έβλεπε του έλεγε ότι θα τον παντρέψει με την Αγλαΐα! Ποια είναι η Αγλαΐα; Μία φοράδα! 

«Έχω οδυνηρή εμπειρία με την Αγλαΐα. Παλιά είχαμε έναν νερουλά, τον κυρ Μήτσο, και είχε μια φοράδα που την έλεγαν Αγλαΐα. Με φώναζε ο κυρ Μήτσος, ήμουν 4-5 ετών και μου έλεγε "άμα μεγαλώσεις θα σε παντρέψω με την Αγλαΐα". Και μόλις τους έβλεπα να έρχονται πάντα κρυβόμουνα... Μου έκανε πλάκα, αλλά μέχρι τα 12-13 μου κρυβόμουν» είπε χαρακτηριστικά στο Πρωινό Ant1!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...