Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

ΔΕΙΤΕ: Έλληνας ηθοποιός και παρουσιαστής ζει σε οίκο ευγηρίας

Πετυχημένος ηθοποιός και παρουσιαστής δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών ζει πλέον σε οίκο ευγηρίας....


Ο λόγος για τον Ντάνο Λυγίζο, ο οποίος παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει δεν το βάζει κάτω.

«Μου δίνεται η ευκαιρία να ζητήσω μία μεγάλη συγγνώμη που δεν... πέθανα», λέει σε καθημερινή εφημερίδα από τη Σκέπη Ηλικιωμένων στην Παιανία όπου μένει τα τελευταία δύο χρόνια. «Πριν από μερικά χρόνια πληροφορήθηκα τον... θάνατό μου από τους ανθρώπους που θέλησαν να δημιουργήσουν ξανά ένα νέο σποτάκι της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (ΕΛΜΕΠΑ), το οποίο είχα κάνει στο παρελθόν ”δανείζοντας” τη φωνή μου στον γλάρο που προτρέπει τον κόσμο να μη ρίχνει σκουπίδια και πλαστικά σε θάλασσες και ακτές. Ευτυχώς που παρενέβη μια κοπέλα -με την οποία ήμασταν μαζί σε ιστιοπλοϊκούς αγώνες και με γνώριζε- και τους εξήγησε ότι ζω κι έτσι το έκαναν ξανά με τη φωνή μου» τόνισε.

Ο Ντάνος Λυγίζος πέρασε δύσκολες στιγμές με την υγεία του εξαιτίας του γεγονότος ότι ήταν μανιώδης καπνιστής: «Πάσχω εδώ και χρόνια από αποφρακτική πνευμονοπάθεια, το γνωστό ΧΑΠ. Και μετά το ΧΑΠ το... χάπι εντ» λέει με χιούμορ. «Δεν έλεγα να σταματήσω το τσιγάρο. Μου έλεγε μια φίλη μου γιατρός πνευμονολόγος: “Kόψε το τσιγάρο, θα το μετανιώσεις πικρά”. Εγώ, όμως, δεν το έκανα. Η πρώτη κρίση με έπιασε στην Πάτρα. Με πήγαν στο τοπικό νοσοκομείο θώρακος και αρχικά σταματάω το κάπνισμα για τρία χρόνια. Κάποια στιγμή όμως, που είχαμε βγει πρώτοι σε ιστιοπλοϊκούς αγώνες στους οποίους συμμετείχα κι εγώ και πετούσαμε από τη χαρά μας, ζήτησα ένα τσιγάρο κι έτσι το άρχισα ξανά».

«Έφυγα από το Χαλάνδρι που είναι το σπίτι μου και ήρθα εδώ, στην Παιανία, που είναι μια περιοχή όπου υπάρχει περισσότερος καθαρός αέρας, αφού χρειάζομαι οξυγόνο λόγω της πάθησής μου» είπε σχετικά με την απόφασή του να πάει σε οίκο ευγηρίας. Στη Σκέπη Ηλικιωμένων έχει τη δική του σουίτα, αλλά και το αυτοκίνητό του με το οποίο, όποτε θέλει, κάνει τις βόλτες του.

madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...