Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Μαίρη Συνατσάκη: «Μου φαίνεται πολύ ωραίο που περνάω τις γιορτές στο “Dancing”»

Η Μαίρη Συνατσάκη είναι χαρούμενη που οι γιορτές οι φετινές τη βρήκαν στο «Dancing with the stars» δήλωσε σε συνέντευξή της.


«Μου φαίνεται πολύ ωραίο, γιατί σίγουρα δεν θα ήθελα να έχω φύγει και ούτως ή άλλως πάντα μένω στην Αθήνα τις γιορτές. Πάντα θέλω να είμαι με την οικογένειά μου, τώρα θα είμαι λίγο λιγότερο λόγω πρόβων, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν με ξενίζει να κάνω σε εργασιακό περιβάλλον γιορτές, το έχω ξανακάνει».


Αναφέρθηκε στο τι την έχει δυσκολέψει στο σόου χορού. «Γενικά διασκεδάζω πάρα πολύ το lifestyle του χορευτή που κάνει συνέχεια πρόβες, είναι κάτι που παρά την πολλή πίεση ήθελα πάρα πολύ να το ζήσω, έστω και για λίγο. Από την άλλη τώρα που μιλάμε πηγαίνω για φυσικοθεραπεία, γιατί σχεδόν δεν μπορώ να αναπνεύσω από τον πόνο στην πλάτη!», εξομολογήθηκε στο περιοδικό «Τηλεκοντρόλ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...