Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Ελισάβετ Κωνσταντινίδου: «Δεν θα προσαρμοστώ σε 500 ευρώ μισθό»!

Διαβάστε όσα λέει η δημοφιλής ηθοποιός...


Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου μιλάει στο περιοδικό ΟΚ!...

Προσαρμόζεσαι εύκολα στις νέες συνθήκες;

Προσαρμόζομαι, όμως αντιλαμβάνομαι και τι συμβαίνει γύρω μου. Δεν θα προσαρμοστώ σε 500 ευρώ μισθό. Δεν θα αφήσουμε και να μας εκμηδενίσουν. Έχω τη σκέψη της αγωνιστικότητας και της ομαδικότητας και ξέρω πως κάποια στιγμή πρέπει να αντισταθούμε. Αν χρειαστεί, θα επιβιώσω και με 300 ευρώ, αλλά δεν θα πω "εντάξει, τι να κάνουμε"; θα παλέψω.

Ισχύει ότι συζητάτε με τον Γιώργο Καπουτζίδη το ενδεχόμενο να ξανασυνεργαστείτε στην τηλεόραση;

Ναι! Το συζητάμε και πραγματικά θα είναι μεγάλη μου χαρά να ξαναβρεθούμε μαζί στα πλατό. Δεν μπορώ να περιγράψω τη χαρά μου. Αν γίνει κι αυτό, σε συνδυασμό με την παράσταση που κάνω και το γεγονός ότι το παιδί μου και οι φίλοι μου είναι καλά, τότε τα έχω όλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...