Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: "Με δάγκωσε κροκόδειλος!"

Η Κωνσταντίνα Σπυρόπουλου βλέπει τις τελευταίες μέρες εφιάλτες με κροκόδειλους! 


Χθες το βράδυ η παρουσιάστρια έπεσε και πάλι θύμα επίθεσης ενός κροκόδειλου που την δάγκωσε στο πόδι!  


Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου περιγράφει την περιπέτεια που έζησε στον ύπνο της με κάθε λεπτομέρεια: "Είδα άσχημο όνειρο. Είδα πάλι αυτόν τον κροκόδειλο να μου τρώει όλο το πόδι! Ήμουν σε ένα ποτάμι και έτσι όπως  προχωράω, πέφτω μέσα και μου δαγκώνει ο κροκόδειλος το πόδι. Με σώζουνε, δεν θυμάμαι ποιος, και έτσι όπως βγαίνω με τραβάνε και είναι ο κροκόδειλος στο πόδι μου. Τον πιάνω και τον πετάω κάτω και το πόδι μου ήταν κανονικό!".

Έκπληκτοι οι συνεργάτες της Κωνσταντίνας στην εκπομπή κοίταζαν την παρουσιάστρια να περιγράφει τόσο ζωντανά το όνειρο της, λέγοντας της πως μάλλον αυτός που την έσωσε ήταν ο Τσακ Νόρις! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...