Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Γαβαλάς: "Χρωστάω μόνο κάτι μπουνιές και κλωτσιές..."-Η απάντηση στον Κωστόπουλο

Επισημαίνοντας ότι το μόνο που χρωστάει είναι... κλωτσιές και μπουνιές, ο Λάκης Γαβαλάς απάντησε στα πρόσφατα «πυρά» του Πέτρου Κωστόπουλου, ενώ μίλησε και για την εμπλοκή που έχει προκύψει με την παραχώρηση του ακινήτου στην Κάντζα στο ελληνικό Δημόσιο.


«Εγώ αισθάνομαι επιτυχημένος. Δεν χρωστάω τίποτα σε κανέναν, εκτός από κλωτσιές και χαστούκια σε άτομα που εμπιστεύτηκα και με εγκατέλειψαν!», είπε ο σχεδιαστής, απαντώντας στην κριτική του Πέτρου Κωστόπουλου και συνέχισε: «είμαι καθαρός, είμαι εδώ, μπορούν να με πηγαινοφέρνουν στη ΓΑΔΑ, να κάνουν ό,τι θέλουν. Όσο δεν το κάνουν, τόσο πιο πολύ θα μ' αγαπάει ο κόσμος και δεν θα ξέρω πώς να εξαργυρώσω αυτή την αγάπη».

Όπως είναι γνωστό, ο Λάκης έχει προσφέρει στο Δημόσιο το ακίνητο της εταιρείας του προκειμένου να τακτοποιηθούν οι οφειλές του, ωστόσο, το Κράτος δεν μπορεί να το πάρει λόγω ενός νόμου και παρά το ότι η Περιφέρεια Αττικής έχει δηλώσει ότι θέλει το ακίνητο για να στεγαστούν οι υπηρεσίες της.

«Το Κράτος δεν καταλαβαίνει πώς να νοικοκυρέψει τον χαμό που γίνεται... Δεν βρίσκουν καθαρίστρια για να πάρουν το κτίριο που δίνω γι' αυτό δεν το πήρανε και τους λέω "ελάτε, θα το καθαρίσω εγώ και θα σας ξεκαθαρίσω"», ανέφερε ο σχεδιαστής και κατέληξε: «ας μην γίνει ξεφτίλα το Κράτος. Ας είμαι εγώ ο ξεφτιλισμένος, ο απαίσιος, αυτός που χρωστάει».



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...