Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Μετανιωμένη για μία sexy φωτογράφηση

Μετανιωμένη για μία sexy φωτογράφηση που είχε κάνει πριν από μεγάλο χρονικό διάστημα εμφανίζεται η Πατρίτσια Μιλίκ Περιστέρη.

"Δεν μπορώ πια το κουτσομπολιό, αυτό που ο καθένας θα ασχοληθεί με το τι κάνει ο άλλος. Λες και κάποιος ιός έχει εξαπλωθεί σε όλη την Αθήνα. Αν είναι δυνατόν! Το έχω ζήσει στο πετσί μου", σημείωσε η Πατρίτσια Μιλίκ Περιστέρη που τον τελευταίο καιρό απασχολεί τις life style εκπομπές για το φημολογούμενο δεσμό της με τον Γιώργο Σαμπάνη.

"Το πρακτορείο μου, μού είχε προτείνει κάποτε να κάνω μια sexy φωτογράφηση υπό την ασφάλεια (υποτίθεται) που θα μου πρόσφεραν. Δέχτηκα και την πάτησα. Ε, αυτή η φωτογράφηση με... κυνηγάει ακόμα. Έκτοτε δεν είχα ξανακάνει κάτι ανάλογο. Με την τωρινή φωτογράφιση νομίζω ότι θα πέσουν να με φάνε", σημείωσε.

Σε ό,τι αφορά αντίστοιχες κινήσεις της, η Πατρίτσια Μιλίκ Περιστέρη φαίνεται πως προσπαθεί να αποβάλει από πάνω της το ρόλο της στη σειρά "Χαρά αγνοείται". "Με έχουν όλοι σαν το μικρό κοριτσάκι, με έχουν ταυτίσει με το ρόλο μου στο "Χαρά αγνοείται" και δεν περιμένουν να κάνω τέτοιες κινήσεις", ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγή:cosmo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεκτά ΟΛΑ τα σχόλια αρκεί να μην είναι υβριστικά και διαφημιστικά.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...